Юрій Лавренюк та Михайло Ноняк провели нараду з капітанами морських портів України

 

 

     30 листопада 2016 року в приміщенні Міністерства інфраструктури України під головуванням заступника Міністра Юрія Лавренюка та Голови Державної служби України з безпеки на транспорті Михайла Ноняка відбулася нарада з капітанами морських портів України.

     У засіданні взяли участь представники Міністерства інфраструктури України, Укртрансбезпеки та капітани морських портів.

 

     Під час наради було обговорено питання щодо підготовки до роботи в осінньо-зимовий період та льодової проводки суден 2016-2017 років, розмежування адміністративних функцій щодо забезпечення безпеки мореплавства та нагляду за безпекою мореплавства відповідно до останніх редакцій міжнародних конвенцій з безпеки мореплавства і господарської діяльності, визначення меж зон нагляду капітанами морських портів за безпекою мореплавства, взаємодії з Держекоінспекцією, впровадження інформаційно-телекомунікаційних систем у діяльності служб капітанів портів. Не залишили поза увагою аварійну подію з буксиром «Паралель», яка мала місце 23.11.2016 на 22 км р. Дунай, в затоні Базарчук, м. Вилкове (зона відповідальності капітана Усть-Дунайського морського порту).

     Юрій Лавренюк звернув увагу присутніх на проблемні питання щодо підготовки портів до роботи в осінньо-зимовий період та проведення льодової проводки суден, розмежування адміністративних функцій по забезпеченню безпеки мореплавства і господарської діяльності, відсутність чіткої координації та взаємодії між капітанами морських портів та Укртрансбезпекою.

     Михайло Ноняк наголосив на неухильному дотриманні капітанами морських портів процедури та негайного інформування Укртрансбезпеки про хід виконання льодової кампанії, аварійні події.

     Крім того, Михайло Ноняк наголосив, що фактично капітани морських портів та їх служби входять до складу філій ДП «АМПУ», що є прямим порушенням статті 4 Закону України «Про морські порти України» та міжнародних вимог. Така ситуація є неприйнятною з точки зору ефективності забезпечення державного нагляду за безпекою мореплавства та злагодженої взаємодії капітанів морських портів з Укртрансбезпекою. Питання виведення капітанів морських портів та їх служб зі складу ДП «АМПУ» та включення їх до складу Укртрансбезпеки або виведення в окрему організацію, яка буде підпорядкована Укртрансбезпеці, на сьогодні є актуальним», - зазначив Михайло Ноняк.

     За результатом даної наради чітко окреслені існуючі проблеми та обговорені найоптимальніші шляхи їх вирішення, схеми взаємодії капітанів портів та Укртрансбезпеки, координації капітанів портів Головою Укртрансбезпеки та прийнято рішення про необхідність реформування служб капітанів морських портів.


Переглянути всі новини