27 квітня Голова Державної служби України з безпеки на транспорті Михайло Ноняк доповів на засіданні Комісії Мінінфраструктури з питань безпеки транспорту. Проаналізувавши стан аварійності на наземному та морському і річковому транспорті, а також найбільш загальні причини скоєння ДТП, Михайло Ноняк зазначив, що, якщо порівнювати дані 2016 року із відповідними в 2015, то рівень аварійності загалом на наземному та водному транспорті зменшився. І відбулось це за рахунок комплексного підходу до реалізації державної політики з питань безпеки на транспорті. А саме – відлагодження дозвільної системи та системи ліцензування, що передбачає допуск до ринку транспортних послуг перевізників,які відповідають кваліфікаційним, організаційним та технологічним вимогам; системний нагляд, контроль та аналіз транспортних пригод. |
Велика увага приділяється удосконаленню нормативно-правового забезпечення. На даний момент розроблено ряд нормативних актів, упровадження яких значно підвищить стан безпеки пасажирів та вантажів. А ще – це превентивна робота в соціумі, яка передбачає проведення комплексів профілактичних заходів, таких як «Автобус – 2016», «Увага! Серпень – масові перевезення», «День безпеки», «Тиждень безпеки дорожнього руху», «Перевізник – зима». В ході їх реалізації проведено наради з власниками транспортних засобів, автомобільними перевізниками та підприємствами міського електричного транспорту, що здійснюють перевезення пасажирів і вантажів, на яких акцентувалось на необхідності забезпечити умови безпеки перевезень і дорожнього руху вцілому. Укртрансбезпека взяла активну участь у роботі робочої групи Міністерства інфраструктури України по напрацюванню проекту Стратегії підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року, метою якої є зниження рівня смертності внаслідок ДТП щонайменше на 30% до 2020 року, ступеня тяжкості наслідків ДТП для учасників дорожнього руху та зменшення соціально-економічних втрат України від дорожньо-транспортного травматизму, а також запровадження ефективної системи управління безпекою дорожнього руху для забезпечення захисту життя та здоров’я населення. А програма максимум для Служби – налагодження такого рівня взаємовідносин в процесі вантажних і пасажирських перевезень, коли каральна складова Укртрансбезпеки буде зведена до мінімуму. |