![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
……За результатами проведеного розслідування обставин та причин скоєння ДТП, Комісія прийшла до попереднього висновку, що причиною зіткнення стало порушення водієм вантажного автомобіля КамАЗ-53215 дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306 (далі – Правила), а саме: пункту 2.3 Правил, для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов’язаний: а) перед виїздом перевірити і забезпечити технічно справний стан і комплектність транспортного засобу, правильність розміщення та кріплення вантажу; б) бути уважним, стежити за дорожньою обстановкою, відповідно реагувати на її зміну, стежити за правильністю розміщення та кріплення вантажу, технічним станом транспортного засобу і не відволікатись від керування ним; пункту 12.1 Правил, під час вибору в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен ураховувати дорожню обстановку, а також особливості вантажу, що перевозиться, і стан транспортного засобу, щоб мати змогу постійно контролювати його рух та безпечно керувати ним. ……Остаточно причину пригоди та винних у скоєнні ДТП можна буде встановити після проведення слідчих дій та прийняття судом відповідного рішення. ……Крім цього, Комісія вважає, що супутніми причинами ДТП, що могли призвести до тяжкості наслідків стали: ……Відсутність контролю власником вантажного автомобіля за дотриманням водіями та інженерно-технічними працівниками автотранспортного законодавства. ……Порушення водієм автобуса Мерседес-Бенц-312 вимог Законів України «Про автомобільний транспорт», «Про ліцензування видів господарської діяльності», «Про транспорт», Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 № 176, Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2001 № 1306. |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
Фото 3, 4, 5, 6. Місце ДТП |
……За результатами проведеного розслідування обставин та причин скоєння ДТП, Комісія прийшла до попереднього висновку, що основною причиною зіткнення є порушення водієм легкового автомобіля ЗАЗ Деу-Ланос Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306 (далі – Правила), а саме: - пункту 2.3 Правил, водій для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов’язаний: б) бути уважним, стежити за дорожньою обстановкою, відповідно реагувати на її зміну, стежити за правильністю розміщення та кріплення вантажу, технічним станом транспортного засобу і не відволікатися від керування цим засобом у дорозі; - пункту 12.1. під час вибору в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен урахувати дорожню обстановку, а також особливості вантажу, що перевозиться і стан транспортного засобу, щоб мати змогу постійно контролювати його рух, та безпечно керувати ним; - пункту 12.3. у разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об'єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об'їзду перешкоди; - пункту 13.1. Правил, водій залежно від швидкості руху, дорожньої обстановки, і стану транспортного засобу повинен дотримувати безпечної дистанції та безпечного інтервалу; - пункту 16.3. У разі необхідності надання переваги в русі транспортним засобам, які рухаються по перехрещуваній дорозі, водій повинен зупинити транспортний засіб перед дорожньою розміткою 1.12 (стоп лінією) або 1.13, світлофором так, щоб бачити його сигнали, а якщо вони відсутні – перед краєм перехрещуваної проїзної частини, не створюючи перешкод для руху пішоходів; - пункту 16.11. на перехресті нерівнозначних доріг водій транспортного засобу, що рухається по другорядній дорозі, повинен дати дорогу транспортним засобам, які наближаються до даного перехрещення проїзних частин по головній дорозі, незалежно від напрямку їх подальшого руху; - пункту 16.14. якщо головна дорога на перехресті змінює напрямок, водії транспортних засобів, які рухаються по ній, повинні керуватися між собою правилами проїзду перехресть рівнозначних доріг. Цим правилом повинні керуватися між собою і водії, які рухаються по другорядних дорогах. ……Крім того, автомобільним перевізником не виконуються вимоги пунктів 2.8, 3.3, 3.5, 5.6, 5.14, 6.4 розділу ІІІ Правил охорони праці на автомобільному транспорті, затверджених наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 09.07.2012 № 964, зареєстрованих в Мінюсті 01.08.2012 за № 1299/21611, не забезпечено виконання заходів передбачених пунктом 5 Положення про службу безпеки дорожнього руху, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.04.1994 № 227. |
![]() |
||
![]() |
![]() |
|
![]() |
……За результатами проведеного технічного розслідування обставин та причин скоєння ДТП, Комісія прийшла до попереднього висновку, що основною причиною скоєння ДТП є порушення водієм автобуса вимог Правил дорожнього руху України, а саме: п.2.3б – Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов’язаний бути уважним, стежити за дорожньою обстановкою, відповідно реагувати на її зміну і не відволікатися від керування цим засобом у дорозі; п.12.1 – Під час вибору в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен урахувати дорожню обстановку, щоб мати змогу постійно контролювати рух транспортного засобу та безпечно керувати ним; п.12.3. – У разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об'єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об'їзду перешкоди. 14.2. Крім цього, Комісія вважає, що супутніми причинами ДТП, що могли призвести до тяжкості наслідків стали: 14.2.1. Порушення водієм автобуса (перевізником) статей 12, 17, 21, 23, 34, 39 Закону України «Про автомобільний транспорт»: 14.2.2. Інструкції з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 24.06.2010 № 385, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.10.2010 за № 946/1824 (Розділи 13 цього Акта). 14.2.3. Пунктів 5, 55, 56, 58 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 № 176; 14.2.4. Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України від 31.01.2013 № 65/80, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22.02.2013 за № 308/22840. ……Відповідні рекомендації щодо профілактичних заходів з підвищення рівня безпеки руху на автомобільному транспорті та недопущення подібних випадків надалі впроваджуються. |