Івано-Франківщина, Тернопільщина, Рівненщина – географія розповсюдження нових ГВК розширюється

 

    До Нового року залишаються лічені дні. Тож керівники центрального апарату Укртрансбезпеки об’їжджають регіони України, поспішаючи передати територіальним органам нові мобільні комплекси, закуплені  за рахунок бюджетних коштів, джерелом надходження яких є фінансові ресурси Європейського Союзу, надані Україні в рамках виконання Угоди про фінансування програми «Підтримка впровадження транспортної стратегії України».
  Укртрансбезпека підготувала і провела тендер на закупівлю 78 таких сучасних мобільних офісів на колесах, організувала навчання персоналу, які провели виробники обладнання та розробники програмного забезпечення, і ось нові ГВК роз’їжджаються країною.
    Тому не дивно, що ці вихідні Голова Державної служби України з безпеки на транспорті Михайло Ноняк провів у робочій поїздці. За три дні – три області.
   23 грудня три нові ГВК отримала Івано-Франківська область, 24-го – Тернопільщина, а 25-го – Рівненщина.

  У кожній з областей обов’язковою була зустріч із керівництвом області. Адже для того, щоб ці новопридбані комплекси стали ефективним інструментом для здійснення заходів контролю, необхідною є достатня кількість сертифікованих майданчиків в кожній області, що дозволило б перекрити всі стратегічно важливі напрямки. І тут уже слово за місцевою владою, Укравтодором. «Тільки об’єднавши зусилля заради спільної справи, тільки вибудувавши чітку систему ефективних заходів контролю на автошляхах, зможемо поставити надійний заслін руйнуванню вітчизняних доріг», - наголосив Михайло Ноняк. «Приємно, що спілкуючись із керівництвом відвіданих областей, побачив підтримку на всіх рівнях. Так було і під час зустрічі із заступником голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації Ярославом Паранюком, і з головами Тернопільської та Рівненської обласних адміністрацій Степаном Барною та Олексієм Муляренком. У кожного я побачив державницький підхід до  збереження вітчизняних автошляхів. Переконаний, що разом вдасться зробити багато».  

      Михайло Ноняк, окреслюючи мету своїх регулярних відвідин обласних територіальних органів, неодноразово зазначав: «Прагнучи бути ефективним керівником, я не можу дозволити собі керувати з центру. Відвідуючи регіони маю на меті, по-перше, заручитися підтримкою органів місцевої влади в питаннях реалізації державної політики з безпеки перевезень. По-друге,  спілкуючись із представникам  місцевих ЗМІ, дізнаюся про проблеми регіональної логістики в частині забезпечення безпеки перевезень. А, зустрічаючись із трудовим колективом, вивчаю специфіку роботи працівників того чи іншого територіального органу.  Таким чином вдається вчасно допомагати вирішувати питання, які потребують втручання центрального керівництва, і забезпечувати тим самим високу ефективність функціонування кожного структурного підрозділу в цілому».

     Тому програма кожного такого візиту завжди передбачає спілкування з колективом. Ось і цього разу, зустрічаючись з інспекторським складом територіальних органів трьох областей заходу України, Михайло Ноняк зазначав, що, як керівник, добиватиметься змін нормативно-правової бази таким чином, щоб вона стала ефективним інструментом для наведення порядку на ринку перевезень,  належного  матеріально-технічного забезпечення особового складу. Йдеться і про сучасне обладнання, і про відповідну заробітну плату персоналу, в першу чергу інспекторського складу. Але не менш важливим є відповідальне ставлення до поставлених задач кожного зокрема і команди загалом. «Від кожного з вас ми чекаємо відданості і особистої відповідальності, - наголосив Голова Служби. - У планах на найближче майбутнє – доукомплектувати нові комплекси камерами відеоспостереження. Для добропорядних співробітників це – захист від можливих провокацій. Для тих, хто хоче жити старими стандартами, де хабарництво було нормою, – це лакмусовий папірець, це привід задуматись, чи не варто покинути державну службу і шукати себе в іншій царині.  Моя позиція у  ставленні до корупціонерів  чітка:  їм не місце в наших рядах. Ми неухильно очищатимемо Службу від хабарників. А з іншого боку – робитимемо усе можливе, щоб ті, хто відданий спільній справі, налаштований на результат, мали достойні умови праці. Я переконаний, що нам разом під силу виправдати високі очікування суспільства».
     А попереду ще кілька днів до завершення 2017 року, який був, без перебільшення, переломним для Державної служби України з безпеки на транспорті. Треба встигнути, щоб решта  закуплених ГВК прибули за місцем призначення.


Переглянути всі новини