До Нового року залишаються лічені дні. Тож керівники центрального апарату Укртрансбезпеки об’їжджають регіони України, поспішаючи передати територіальним органам нові мобільні комплекси, закуплені за рахунок бюджетних коштів, джерелом надходження яких є фінансові ресурси Європейського Союзу, надані Україні в рамках виконання Угоди про фінансування програми «Підтримка впровадження транспортної стратегії України». |
У кожній з областей обов’язковою була зустріч із керівництвом області. Адже для того, щоб ці новопридбані комплекси стали ефективним інструментом для здійснення заходів контролю, необхідною є достатня кількість сертифікованих майданчиків в кожній області, що дозволило б перекрити всі стратегічно важливі напрямки. І тут уже слово за місцевою владою, Укравтодором. «Тільки об’єднавши зусилля заради спільної справи, тільки вибудувавши чітку систему ефективних заходів контролю на автошляхах, зможемо поставити надійний заслін руйнуванню вітчизняних доріг», - наголосив Михайло Ноняк. «Приємно, що спілкуючись із керівництвом відвіданих областей, побачив підтримку на всіх рівнях. Так було і під час зустрічі із заступником голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації Ярославом Паранюком, і з головами Тернопільської та Рівненської обласних адміністрацій Степаном Барною та Олексієм Муляренком. У кожного я побачив державницький підхід до збереження вітчизняних автошляхів. Переконаний, що разом вдасться зробити багато». |
Михайло Ноняк, окреслюючи мету своїх регулярних відвідин обласних територіальних органів, неодноразово зазначав: «Прагнучи бути ефективним керівником, я не можу дозволити собі керувати з центру. Відвідуючи регіони маю на меті, по-перше, заручитися підтримкою органів місцевої влади в питаннях реалізації державної політики з безпеки перевезень. По-друге, спілкуючись із представникам місцевих ЗМІ, дізнаюся про проблеми регіональної логістики в частині забезпечення безпеки перевезень. А, зустрічаючись із трудовим колективом, вивчаю специфіку роботи працівників того чи іншого територіального органу. Таким чином вдається вчасно допомагати вирішувати питання, які потребують втручання центрального керівництва, і забезпечувати тим самим високу ефективність функціонування кожного структурного підрозділу в цілому». |
Тому програма кожного такого візиту завжди передбачає спілкування з колективом. Ось і цього разу, зустрічаючись з інспекторським складом територіальних органів трьох областей заходу України, Михайло Ноняк зазначав, що, як керівник, добиватиметься змін нормативно-правової бази таким чином, щоб вона стала ефективним інструментом для наведення порядку на ринку перевезень, належного матеріально-технічного забезпечення особового складу. Йдеться і про сучасне обладнання, і про відповідну заробітну плату персоналу, в першу чергу інспекторського складу. Але не менш важливим є відповідальне ставлення до поставлених задач кожного зокрема і команди загалом. «Від кожного з вас ми чекаємо відданості і особистої відповідальності, - наголосив Голова Служби. - У планах на найближче майбутнє – доукомплектувати нові комплекси камерами відеоспостереження. Для добропорядних співробітників це – захист від можливих провокацій. Для тих, хто хоче жити старими стандартами, де хабарництво було нормою, – це лакмусовий папірець, це привід задуматись, чи не варто покинути державну службу і шукати себе в іншій царині. Моя позиція у ставленні до корупціонерів чітка: їм не місце в наших рядах. Ми неухильно очищатимемо Службу від хабарників. А з іншого боку – робитимемо усе можливе, щоб ті, хто відданий спільній справі, налаштований на результат, мали достойні умови праці. Я переконаний, що нам разом під силу виправдати високі очікування суспільства».
А попереду ще кілька днів до завершення 2017 року, який був, без перебільшення, переломним для Державної служби України з безпеки на транспорті. Треба встигнути, щоб решта закуплених ГВК прибули за місцем призначення.