В рамках проекту Твіннінг "Підтримка у підвищенні безпеки перевезення небезпечних вантажів мультимодальним транспортом в Україні", що фінансується ЄС, 12 – 16 березня 2018 року відбувалися спільні рейдові відпрацювання інспекторами Київського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки та польським експертом – інспектором регіонального Інспекторату дорожнього транспорту в місті Бидгощ Артуром Чапєвські. |
Під час перевірок Артур Чапєвські уважно спостерігав за роботою українських колег і, якщо бачив ті чи інші недоліки, одразу долучався до процесу. Звісно, увагу акцентували на перевірці автомобілів, які перевозили небезпечні вантажі, але перевіряли дотримання водіями режиму праці та відпочинку, наявність відповідних дозволів у перевізників, які здійснювали перевезення пасажирів, а також здійснювали габаритно-ваговий контроль. |
Сьогодні Артур Чапєвські презентував керівництву Укртрансбезпеки та інспекторам Київського міжрегіонального управління ґрунтовний звіт за результатами спільних рейдів, надав практичні рекомендації, які ляжуть в основу письмового звіту. Він буде фактично готовим кейсом, придатним для практичного використання в роботі інспекторів. Приємно, що загальна оцінка професійних навичок інспекторського складу виявилася високою. «Інспекторам, з якими я спілкувався, достатньо буде дво-тритижневого теоретичного тренінгу, щоб підтягнути рівень володіння нормативно-правовою базою, і вони будуть абсолютно готові для роботи, в тому числі і на території Євросоюзу. А от нормативно-правову базу потрібно вдосконалювати в частині вимог і санкцій. Це забезпечить ефективність заходів державного контролю Укртрансбезпеки», – підсумував польський експерт. |
А тим часом постійний радник проекту Твіннінг пан Міхал Пєшхала повідомив про те, що польською стороною погоджено подальшу співпрацю. У квітні-травні планується скерувати в Укртрансбезпеку інспекторів Інспекторату дорожнього транспорту Республіки Польща з шести воєводств для того, щоб вони провели аналогічні тренінги з інспекторами територіальних органів Укртрансбезпеки.
На переконання Михайла Ноняка, такий формат співпраці, коли колеги з України та країн Євросоюзу мають можливість попрацювати разом, є надзвичайно ефективним. Саме в таких спільних відпрацюваннях можна чітко зрозуміти, які інструменти можна застосувати в тих чи інших ситуаціях, а які – ні (з огляду, скажімо, на особливості національного законодавства тощо). «Я, як керівник, – зазначив Голова Укртрансбезпеки, основним своїм завданням вважаю, перш за все, докласти максимальних зусиль для того, щоб сформувати колектив справжніх професіоналів, націлених на результат і забезпечити їм відповідну матеріально-технічну базу та нормативно-правове забезпечення. Це три кити успіху на шляху до досягнення амбітних цілей, які сьогодні стоять перед Укртрансбезпекою. Працюємо».