Вибудовування ефективної системи заходів контролю – питання особливої ваги

     

 

        Окреслюючи пріоритетні напрямки розвитку Укртрансбезпеки на 2018 рік, Михайло Ноняк зазначив, що він повинен стати роком системного відновлення автошляхів. І відбудеться це, в першу чергу, за рахунок вибудовування чіткої ефективної загальнонаціональної системи заходів контролю.

      Таким  був і основний посил Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана під час спеціальної наради з питань розвитку дорожнього господарства за участю Віце-прем’єр-міністра України Володимира Кістіона, Міністра інфраструктури України та Голови Державної служби України з безпеки на транспорті.

 

      Приймаючи доручення Уряду як керівництво до дії, 4 квітня Михайло Ноняк ініціював проведення відкритої наради керівництва Укртрансбезпеки з керівниками територіальних органів, на якій було проведено детальний аналіз роботи територіальних органів за результатами проведення заходів габаритно-вагового контролю від початку 2018 року. Виступаючи перед присутніми Михайло Ноняк зазначив: «Етап становлення Служби, коли питанням першочергової ваги було кількісне нарощування показників, вже позаду. Сьогодні нам потрібно не тільки і не стільки збільшення кількості складених актів про адміністративне правопорушення та накладених штрафних санкцій. Ми повинні вибудувати ефективну систему убезпечення українських автошляхів від руйнування. І тому звертаюсь до вас, керівників територіальних органів: я чекаю від вас ефективних управлінських рішень. Від сьогодні щодня я чекатиму оперативних звітів про проведення заходів контролю від керівника кожного територіального управління».

        Сьогодні відбулась спільна нарада керівництва Укртрансбезпеки, Нацполіції та керівників територіальних органів.

       І питанням номер один став ґрунтовний аналіз, проведений заступником директора Департаменту державного контролю – начальником Управління контролю на автомобільному та міському електричному транспорті Олександром Гринюком показників здійснення заходів габаритно-вагового контролю кожним із територіальних органів з часу попередньої наради. В першу чергу заслухали керівників, чиї показники найнижчі. Закарпаття впевнено «лідирує». Начальник Управління Укртрансбезпеки у Закарпатській області Сергій Слободянюк вже традиційно не знаходить можливості відвідати нараду. Його заступник Сергій Кейс причиною найнижчих в Україні показників з виявлення порушників габаритно-вагових параметрів назвав специфіку регіону. Заслухали і керівництво Волинського, Запорізького, Івано-Франківського та Житомирського територіальних органів, які хоч і виявили позитивну динаміку, але цього явно не достатньо для реалізації амбітних планів, які на сьогодні перед Укртрансбезпекою поставив Уряд України і особисто Володимир Гройсман.

       Особливо жорсткою була розмова з керівництвом Миколаївського та Одеського територіальних органів, адже через ці області пролягають автошляхи, які ведуть в порти. І якщо тут не встановити надійний заслін перевантаженням, ситуація в розпалі сезону може виявитись катастрофічною. Та й багато запитань було до означених керівників з питань виконання очолюваних ними органів Плану заходів щодо запобігання і виявлення корупції. Адже саме з цього регіону неодноразово надходили повідомлення від небайдужої громадськості, перевізників щодо різного роду зловживань. А що стосується Миколаївської  області, то тут ще й констатується відсутність будь-якої співпраці з представниками Нацполіції. Як зазначив у відповідь на спроби виправдати існуючу ситуацію перший заступник Голови Державної служби України з безпеки на транспорті  В’ячеслав Дідківський: «Ефективний керівник завжди знаходить можливості виконати завдання, поставлене вищим керівництвом, а той, хто не бажає займати активну позицію, завжди зможе знайти виправдання». Тож вказаним керівникам було зроблено останнє попередження про те, що вони повинні або забезпечити ефективне управління в очолюваних ними територіальних органах Укртрансбезпеки, або звільнити місце тим, хто зуміє це зробити.

    «Переконаний, що вибудувати ефективну систему убезпечення українських автошляхів від руйнування – справа честі як моя особисто, так і всього керівного складу Укртрансбезпеки», - резюмував Михайло Ноняк.

        В’ячеслав Дідківський проаналізував показники територіальних органів і за іншими напрямками державного контролю та наданням адміністративних послуг, розібравши в деталях ті труднощі, з яким кожен з присутніх стикається у своєму регіоні, та окресливши шляхи їх усунення.

      Окремим блоком заслухали звіт начальника Антикорупційного управління Юрія Андрейка з питань виконання Плану заходів щодо запобігання і виявлення корупції в апараті Державної служби України з безпеки на транспорті та її територіальних органах на 2018 рік.

         Прозвітувавши про поточні заходи, Юрій Андрейко детально зупинився на розслідуванні трьох резонансних затримань, які останнім часом мали місце на Львівщині, в Запоріжжі та в центральному апараті Укртрансбезпеки.

     «Ми активно співпрацюємо з Прокуратурою, СБУ, Нацполіцією, адже для мене очищення очолюваної мною Служби – питання надзвичайної ваги. Я активно спілкуюсь із громадськістю,  засобами масової інформації,  бізнесом. Тож маємо  факти викриття недобросовісних співробітників, які вчинили спробу, а чи й отримали неправомірну вигоду. І ми не боїмося, що це стане відомо громадськості, а навпаки відкрито про це заявляємо. І так буде і надалі.  Ви це бачите тому, що ми це робимо», - підсумував Михайло Ноняк.


Переглянути всі новини