Збереження автомобільних доріг від руйнування є одним із пріоритетних напрямків роботи Уряду України. |
Ось і сьогодні відбулась виїзна робоча нарада виконуючого обов’язки Голови Державної служби України з безпеки на транспорті В’ячеслава Дідківського з головою Київської обласної державної адміністрації Олександром Горганом, виконуючим обов’язки начальника служби автомобільних доріг у Київській області Володимиром Козаком та заступником начальника з експлуатаційного утримання доріг САД у Київській області Олегом Слободяном за участю заступника начальника Київського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки Сергія Зелінського та представників патрульної поліції області на автомобільній дорозі М-05 траси Київ – Одеса на місці розташування комплексу габаритно-вагового контролю. |
За словами Олександра Горгана, на балансі Київської обласної адміністрації знаходится понад вісім тисяч кілометрів автошляхів. Цьогоріч обласна адміністрація запланувала виділити на їх ремонт близько 2.5 мільярдів гривень. Це безпрецидентна сума. Але ж нонсенс виділяти кошти на ремонт, якщо за короткий час вони знову будуть зруйновані перевантаженим великогабаритним транспортом. Тому, за словами Олександра Горгана, він займає надзвичайно жорстку позицію у боротьбі з перевантаженнями на дорогах і налаштований знайти такий алгоритм співпраці з Укртрансбезпекою, який би дозволив забезпечити системний і ефективний контроль за дотриманням перевізниками габаритно-вагових параметрів.
Після грунтовного звіту Сергія Зелінського по основних показниках габаритно-вагового контролю, здійснюваного Київським міжрегіональним управлінням Укртрансбезпеки за перше півріччя 2018 року, В’ячеслав Дідківський долучився до розмови, зазначивши, що збереження автошляхів чи то загальнодержавного, чи місцевого значення можливе лише за умови вибудовування чіткої ефективної загальнонаціональної системи заходів контролю, а це і напрацювання відповідних змін у нормативно-правові акти, і зміцнення матеріально-технічної бази і забезпечення гідного професійного рівня персоналу.
Далі, попри присутність журналістів, нарада перейшла у більш вузьку професійну площину. Учасники фактично в деталях почали обговорювати формат участі того органу влади, який вони представляють, у загальній справі – як то закупка додаткових комплексів габаритно-вагового контролю, побудова нових сертифікованих майданчиків, забезпечення вже наявних комплексів достатньою кількістю персоналу для того, щоб забезпечити цілодобовий контроль на дорогах Київщини.
Найважливіше, що точку неповернення пройдено. І усі присутні були одностайні в тому, що консолідувавши зусилля, під силу в стислі терміни вибудувати ефективну систему убезпечення автошляхів від руйнування перевантаженим великогабаритним транспортом.
Працюємо.