Говорити, щоб бути почутим і слухати, щоб зрозуміти: нові рівні комунікації влади і громадськості

 

   14 - 15 вересня співробітники Управління організації роботи Укртрансбезпеки взяли участь у ІІ Національному форумі фахівців органів виконавчої влади з питань комунікацій з громадськістю: інновації для участі громадськості у прийнятті рішень.

   Мета проведення Форуму: надати можливість учасникам отримати нові знання про ефективні інструменти комунікацій з громадськістю; обмінятися власними поглядами на сучасні виклики у роботі з громадськістю та успішним досвідом вирішення проблемних питань у форматі вільного спілкування та виробити ефективні і, що найважливіше, придатні для використання в реаліях сьогодення механізми покращення практики залучення громадськості до процесу прийняття рішень.

 

     Перший день запам’ятається учасникам непересічними особистостями, спікерами, які, без перебільшення, ввійдуть в історію теорії та практики модерної комунікації. Навіть неповний перелік вражає: аналіз змін, які сталися в ландшафті комунікаціі і відповідні рекомендаціі щодо зміни тактики комунікування від Лідіі Смоли, професора КПІ; методика оцінки рівня двосторонньості комунікацій за шкалою Валентина Королька, доктора філософських наук, професора, завідувача кафедри зв'язків із громадськістю Національного університету “Києво-Могилянська академія”; лайфхаки від Оксани Величко, координатора Урядово-громадськоі ініціативи “Разом проти корупціі” та Максима Лациби, керівника програм Українського незалежного центру політичних досліджень щодо залучення експертів до оцінки ініціатив органів влади; дослідження про рівні взаємодіі з громадськістю Володимира Купрія, першого заступника Голови НАДС; практичні поради як обрати формат взаємодіі з громадськістю від Наталіі Окші, заступника Департаменту інформаціі та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів Украіни; презентація від Романа Кобця, фахівця з аналізу державноі політики, кадидата філософських наук щодо тактики врахування інтересів стейк- холдерів як запоруки ефективного напрацювання законотворчих ініціатив; поради від Діани Проценко щодо модерування конфліктів під час обговорення з громадськістю «незручних питань»; «набір» тактичних “хитрощів” щодо роботи зі стейк-холдерами від Олександра Ябчанки, речника МОЗ Украіни; стратегія творення реформ від Ігоря Гончаренка, керівника проектного офісу EDGR в Секретаріаті Кабінету Міністрів Украіни; тактика творення нових форм взаємодії від Юрія Петрука, засновника AgTechUkraine, який розповів про новий та вже затребуваний формат взаємодіі хакатон; про режисуру комунікації “на пальцях” від Наталії Дніпренко, режисера, кандидата наук з державного управління; лайфхаки від Віктора Галети, заступника директора Департаменту суспільних комунікацій Киівськоі міськдержадміністраціі щодо проведення Форумів інститутів громадянського суспільства, Христини Швец, начальника відділу комунікацій з громадськістю Департаменту внутрішньоі та інформаційноі політики Львівськоі облдержадміністраціі щодо роботи з громадськими, зокрема молодіжними ініціативами.

     Другий день проходив у форматі OPEN SPACE відТараса Тимчука та Мар'яни Завійської. Це була можливість кожного заявити для обговорення тему, обговорити її в колі колег-однодумців, представників активної громадськості та бізнесу, фахівців-комунікаційників та отримати, можливо, несподіване рішення. Для багатьох це стало початком роботи над новими проектами. А для кожного - точкою відліку започаткування нових підходів, рішень, розуміння.

     Представники Укртрансбезпеки взяли активну участь в обговоренні та дискусіях, виступали модераторами на сесіях, де ділилися своїм досвідом роботи і водночас шукали нові підходи і форми для реалізації поставлених перед Службою завдань. Користь від подібних форумів важко переоцінити.

     Висловлюємо подяку Департаменту комунікацій Секретаріату Кабінету Міністрів України, який за сприяння Координатора проектів в Україні Організації з безпеки та співробітництва в Європі (ОБСЄ) та при фінансовій підтримці Уряду США, провів  ІІ Національний форум фахівців органів виконавчої влади з питань комунікацій з громадськістю: інновації для участі громадськості у прийнятті рішень.

     Кожен з присутніх отримав чудовий урок як говорити, щоб бути почутим і слухати, щоб зрозуміти заради творення нового підходу до формування громадянського суспільства.


Переглянути всі новини