Сьогодні, 23 січня 2020 року, в Державній службі України з безпеки на транспорті відбувся Круглий стіл з громадськістю та учасниками ринку пасажирських перевезень. Регламентом заходу було передбачено обговорення проєкту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезень пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України».
Попередню реєстрацію пройшли 22 представника громадськості та компаній-перевізників, з них присутні - 19 осіб.
Під час дебатів були розглянуті питання зазначеної постанови, почуто позиції всіх учасників, досягнуто консолідованого рішення щодо пункту 7 (переліку документів), підпункту 1.2 додатка 2 - зазначення інформації про доступність службового приміщення для маломобільних груп населення, а також необхідністю прийняття Ліцензійних умов у зв’язку з необхідністю приведення у відповідність з вимогами Закону України від 02.10.2019 № 139-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення порядку ліцензування господарської діяльності».
Стосовно підпунктів 4 та 5 постанови щодо використання на маршруті автобусів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в кількості 50 відсотків загальної кількості автобусів та в кількості 35 відсотків загальної кількості автобусів висловили категоричний спротив, адже український ринок перевезень, на їх думку, не здатний забезпечити виконання даного пункту.
Запропоновано, щоб саме організатори конкурсів вивчили пасажиропотік, зокрема, щодо необхідності таких автобусів для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення та здійснювали компенсаційні виплат за пільговий проїзд.
Деталізовано обговорили необхідність встановлення пасків безпеки в автобусах, в яких попередньо їх не було передбачено, на жаль, в цьому питанні не досягли згоди з перевізниками.
Окрім розглянутих питань згідно регламенту Круглого столу представники громадськості зазначили щодо необхідності створення державних програм фінансування малого та середнього бізнесу в сфері пасажирських перевезень з метою приведення автопарків у відповідність ліцензійним умовам та наголошено про поетапне запровадження вимог, що передбачають оновлення автопарків чи приведення автопарків у відповідність ліцензійним умовам.