У Міністерстві інфраструктури розпочався семінар з питань міжнародної безпеки портів та практики реалізації вимог Міжнародного кодексу з охорони суден та портових засобів за участю представників Берегової охорони США (United States Coast Guard (USCG), US Coast Guard), який буде проходити 17-20 жовтня 2016 року. Розпочався семінар у Києві, а наступні чотири днів буде проходити у м. Одеса. Відкрив роботу семінару Голова Державної служби України з безпеки на транспорті Михайло Ноняк. |
Під час цього заходу американські колеги поділяться досвідом, яким чином у США реалізуються на практиці заходи щодо охорони суден, морських портів та портових засобів на державному рівні та безпосередньо у портах та на портових засобах.
|
«Протягом наших попередніх зустрічей, ми мали можливість обговорити питання організації охорони суден, морських портів та портових засобів України відповідно до вимог Міжнародного кодексу з охорони суден та портових засобів (Кодекс ОСПЗ) (ISPS) та Міжнародної конвенції з охорони людського життя на морі 1974 р. (СОЛАС-74 ) (SOLAS), – зазначив, відкриваючи семінар, Михайло Ноняк. – Крім того, ви неодноразово відвідували Одеську та Южненську філії державного підприємства «Адміністрація морських портів Україні», щоб побачити яким чином імплементовано норми міжнародного морського законодавства в Україні та визначити слабкі місця і скоригувати нашу роботу для підвищення рівня захищеності суден, портів та портових засобів. Сподіваюсь, що наша спільна робота надасть можливість учасникам семінару ознайомитись з досвідом роботи Берегової охорони США, цей досвід ми потім зможемо поширити серед своїх колег та використовувати на практиці». |
За підсумками роботи семінару планується впровадження та оновлення систем охорони у портах та на портових засобах, збільшення кількість охоронців за рахунок залучення новоствореної національної поліції.
Нещодавно було проведено комплекс заходів у рамках проекту ТРАСЕКА, під час якого відбулася серія семінарів з експертами Міжнародної морської організації (ІМО) щодо вимог Кодексу ОСПЗ (ISPS), Конвенції СОЛАС (SOLAS), інших міжнародних нормативно-правових актів що діють у цій сфері, а також вивчили досвід країн ЄС щодо забезпечення їх імплементації.
Також Михайло Ноняк зазначив, що практика проведення семінарів із залученням міжнародних експертів для осіб, які організовують охорону портових засобів, особливо недержавної форми власності, недостатньо поширена в Україні. Така робота повинна проводитися постійно.