Саме під такою назвою 11 квітня 2017 р. в прес-центрі інформагентства «Укрінформ» відбулась прес-конференція Голови Державної служби України з безпеки на транспорті Михайла Ноняка. Укртрансбезпека - орган державної влади, в компетенції якого реалізація державної політики та державного нагляду за додержанням вимог законодавства з безпеки перевезень, в тому числі, на автомобільному транспорті. Іноді ініціативи Укртрансбезпеки, які мають на меті наведення порядку на ринку пасажирських перевезень, викликають супротив у тих гравців ринку, які звикли працювати по-старому. |
А саме: перевозити пасажирів на транспортних засобах, які не відповідають вимогам безпечних перевезень; вони не мають достатньої матеріально-технічної бази; надають послуги з регулярних пасажирських перевезень, в той час, коли мають лише дозвільні документи на нерегулярні перевезення; через відсутність транспортних засобів відповідного класу не можуть брати участі в конкурсах з перевезення пасажирів на міжміському і приміському маршрутах загального користування, які виходять за межі території, або використовують нові авто відповідного класу тільки для перемоги в конкурсі, а надалі перевезення здійснюють тими ж таки переобладнаними авто з відпрацьованим ресурсом. Вони намагаються чинити тиск на органи державної влади через протестні акції та пікети, вимагаючи узаконення їх нелегальної діяльності.
Михайло Ноняк запевнив журналістів, що Укртрансбезпека діє та буде діяти виключно в рамках та спосіб, передбачений законами України та нормативними актами.
Михайло Ноняк заявив, що готовий почути усі сторони. Саме з цією метою він постійно бере участь в «круглих столах», зустрічах за участю представників перевізників, регуляторних державних органів і співробітників профільного міністерства з метою напрацювання законодавчих ініціатив, які б враховували інтереси усіх учасників цього процесу. Адже на виконання розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.02.2015 № 140, яким схвалено План імплементації Регламенту (ЄС) № 1370/2007 Європейського Парламенту і Ради про громадські послуги з перевезення пасажирів залізницею і автомобільними шляхами, Укртрансбезпека підготувала низку проектів нормативних актів в частині внесення змін до законодавства про автомобільний транспорт.
Михайло Ноняк неодноразово зустрічався та готовий зустрічатися і надалі з представниками усіх перевізників, щоб почути та систематизувати пропозиції та трансформувати їх у законодавчі ініціативи, які б забезпечили прозорі та чіткі правила гри на ринку пасажирських автомобільних перевезень.
«Діалог вести будемо, але легалізуватись треба» - основний месидж, який хотів довести до перевізників Голова Укртрансбезпеки.
В повному обсязі прес-конференцію можна переглянути тут