Відкрита нарада з керівниками територіальних органів Укртрансбезпеки за результатами роботи за 8 місяців 2017 року

 

 

     26 вересня у прес-центрі інформагентства «Укрінформ» відбулася відкрита нарада Голови Державної служби України з безпеки на транспорті Михайла Ноняка з керівниками територіальних органів на тему: «Укртрансбезпека:Виклики сьогодення».

     Михайло Ноняк, виступаючи із вступним словом, зазначив, що бачить перед собою, як перед керівником Служби, два основні завдання: по-перше, добитись, щоб нормотворчі ініціативи Укртрансбезпеки були реалізовані у змінах до нормативно-правових актів і Служба отримала ефективну базу для реалізації державної політики із забезпечення безпеки перевезень на наземному і водному транспорті; а по-друге – забезпечити відповідну матеріально-технічну базу, необхідну для ефективного виконання кожним свого безпосереднього завдання. «Але жодна із реформ не зможе відбутись без ваших (керівників територіальних органів) волі і рішучості довести до логічного завершення ініціативи центрального керівництва.

Тільки від вас, як ефективних управлінців (а я щиро сподіваюсь, що саме такими ви є) залежить, чи зуміє кожен з вас у довіреному вам територіальному органі Укртрансбезпеки створити ефективну команду справжніх професіоналів, націлених на високі результати, яких від нас чекає сьогодні суспільство. В Укртрансбезпеку повинні прийти люди, які не будуть мислити категоріями попередньої епохи, коли корупція і хабарництво були нормою. Це моя принципова позиція».

     Перший заступник Голови Державної служби України з безпеки на транспорті В’ячеслав Дідківський виступив із детальним аналізом роботи Укртрансбезпеки по усіх напрямках роботи Служби стосовно наземного транспорту – і по адміністративних послугах, і по контролю, і по організації безпеки та розслідування подій і аварій. Основну увагу він акцентував на інноваційних проектах, над запровадженням, яких зараз працює Укртрансбезпека. Найперше - це пілотний проект з використання інспекторами Служби під час рейдових перевірок відеореєстраторів. "Ми запланували впровадити відеореєстрацію діяльності працівників за двома напрямками: під час надання адмінпослуг та при здійсненн заходів державного нагляду і контролю. В першу чергу, вони потрібні для того, щоб визначити кваліфікацію та компетентність інспектора. Хоча, звісно, одна з ключових місій - це і мінімізація корупційних ризиків». Ще один проект – це запровадження електронного кабінету перевізника, який є ключовим моментом проекту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах». На даний момент саме триває громадське обговорення його Концепції, після чого повинен з’явитись продукт, який буде зручним для всіх. Бо справжня мета цього проекту – трансформація дозвільних процедур у більш прозорі і прості форми. Його можна розглядати як крок назустріч один одному держави і бізнесу.

       Заступник Голови Державної служби України з безпеки на транспорті Дмитро Петренко подав деталізований звіт аналогічної роботи Служби стосовно водного транспорту, акцентувавши увагу на тому, що майже два десятиліття на водних шляхах практично не проводилось ефективних заходів контролю, що породило відчуття вседозволеності у бізнесу, який працює на цьому ринку. Тому всі наші спроби навести лад в цій царині зустрічають значний спротив. Окрім того, ще й мораторій на перевірки та незначні штрафи сприяють швидкому наведенню порядку в цій галузі. Та дорогу здолає лише той, хто йде. Тож навіть цей негатив, який зараз намагаються сфабрикувати нечисті на руку ділки у доступних їм засобах масової інформації, говорить про те, що ми зламали старі, роками відпрацьовані корупційні схеми.

     Також було озвучено детальний аналіз діяльності кожного з територіальних органів за результатами 8 місяців роботи поточного року, проведений створеним у цьому році антикорупційним управлінням. І керівникам тих територіальних органів, де було виявлено такі порушення, довелось доповідати про вжиті заходи з метою недопущення схожих ситуацій в майбутньому. А це і Вінницьке територіальне Управління, і Одеське, і Тернопільське, і Житомирське, і Волинське. Керівник кожного територіального Управління отримав суворе попередження про особисту відповідальність за дії усіх його  підлеглих. Адже позиція Голови Укртрансбезпеки чітка: якщо працівник взяв хабара, то керівник проводив недостатню профілактичну роботу в плані протидії корупції в довіреному йому підрозділі, а отже – повинен звільнити місце більш принциповому наступнику, який зможе налагодити ефективну роботу. «Ми тісно співпрацюємо з Національною поліцією, Прокуратурою та Службою безпеки України. Я активно спілкуюсь і з громадськістю, і з засобами масової інформації, і з бізнесом. Тож звертаюсь до вас авторитетно – зачищайте ряди ввірених вам управлінь від недобросовісних, нечистих на руку працівників. Поки у вас ще є така можливість. Інакше доведеться звільнити місце ефективному керівнику»,- резюмував Михайло Ноняк.


Переглянути всі новини