В той час, коли Уряд України виділяє безпрецидентно великі кошти на будівництво і ремонт українських автошляхів, питання створення ефективної системи заходів контролю габаритно-вагових параметрів великогабаритного автотранспорту в масштабах України набуло державної ваги. Про це повідомив Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час спеціальної наради з питань розвитку дорожнього господарства за участю Віце-прем’єр-міністра України Володимира Кістіона, Міністра інфраструктури України та Голови Державної служби України з безпеки на транспорті. |
Приймаючи доручення Уряду як керівництво до дії, Михайло Ноняк переконаний, що вибудувати ефективну систему убезпечення українських автошляхів від руйнування – справа честі як його особисто, так і всього керівного складу Укртрансбезпеки.
Ось лише цифри: у 2014 році Укртрансінспекцією було перевірено 22 972 транспортні засоби (ТЗ) (великогабаритний транспорт), а у 2015 – 25 396. Вже в 2016 році ця кількість сягнула 231 296 автомобілів. Показник 2016 року перевищує показник 2014 року більшу, ніж у 10 разів! А у 2017 році ця кількість вже перевищувала показник 2014 року майже в 20 разів і становила 458 796 транспортних засобів. Причому габаритно-ваговий контроль здійснювався тією самою кількістю ГВК. Суми нарахованої плати за проїзд у 2016 році зросли більше ніж у 5 разів, а за результатами 2017 року констатуємо зростання вже майже у 7.5 разів.
|
Тепер щодо сум, які надійшли до Державного бюджету України. Так от, у 2014 році – 0 гривень і 0 копійок!!!!!! Тобто склали аби-як акти і далі не цікавилися їхньою долею. У 2015 році до бюджету вже надійшло 1 317 395, 09 гривень. За курсом євро на кінець року це 50 243, 89 євро. У 2016 році було перераховано до бюджету 6 948 543 гривні. За курсом євро 28.42 гривні це становить 244 494.83 євро. У 2017 році ця сума становила 17 635 993. За курсом євро 33.49 гривні це 596 604,75 євро. Тобто тільки за цим видом контролю надходження до бюджету за минулий рік майже у 12 разів перевищили показник 2015 року. І це у євро. Чисте зростання у 12 разів! Це говорить лише про одне – Укртрансбезпека почала проводити габаритно-ваговий контроль системно», - резюмував Михайло Ноняк. «Але сьогодні цього вже замало. Сьогодення ставить перед нами нові виклики. І ми повинні суттєво підняти планку. |
Етап становлення Служби, коли питанням першочергової ваги було кількісне нарощування показників, вже позаду. Сьогодні нам потрібно не тільки і не стільки збільшення кількості складених актів про адміністративне правопорушення та накладених штрафних санкцій. Ми повинні вибудувати ефективну систему убезпечення українських автошляхів від руйнування. І тому звертаюсь до вас, керівників територіальних органів: я чекаю від вас ефективних управлінських рішень. Від сьогодні щодня я чекатиму оперативних звітів про проведення заходів контролю від керівника кожного територіального управління. Ми детально аналізуватимемо роботу кожного комплексу, кожного інспектора. І робитимемо висновки. Я хочу бачити кожного з вас ефективним керівником, який хоче і вміє досягати поставлених цілей», - резюмував Михайло Ноняк.
В ході наради було проведено грунтовний аналіз ефективності габаритно-вагового контролю по кожному територіальному органу. Особливу увага приділялась проблемним областям, де показники по габаритно-ваговому контролю найнижчі. «Часу для зволікань немає, - резюмував Михайло Ноняк. – Час пішов. Наше завдання – поставити заслін від руйнування автошляхів І ми його виконаємо з честю».