Голова Державної служби України з безпеки на транспорті провів нараду з керівниками усіх територіальних органів Укртрансбезпеки. На нараді був присутній заступник Міністра інфраструктури України Юрій Лавренюк. Відкриваючи нараду, Юрій Лавренюк передав вітання від Міністра інфраструктури Володимира Омеляна та зазначив: «Нарада має бути плодотворна. Ми маємо обговорити всі гострі, наболівші питання. Служба стоїть на початку великої реформи задля того, щоб відповідати європейським вимогам і стандартам, щоб вона в повному обсязі могла виконувати ті завдання, які перед нею стоять. Це одне з основних завдань на сьогодні. Перші кроки Служби показали, що завдання ви виконувати можете. Це в першу чергу ваговий контроль. Але є й певні проблеми. Зокрема, як на цей контроль реагує суспільство, як реагують перевізники. |
Друге – налагодити прозору систему надання послуг: видачі ліцензій, дозволів, посвідчень та інших дозвільних документів». Завершуючи вітальне слово, Юрій Лавренюк наголосив, що Укртрансбезпека не має бути каральним органом, а має знайти порозуміння зі всіма перевізниками, робота має бути якісна і прозора.
Голова Державної служби України з безпеки на транспорті Михайло Ноняк, розпочинаючи нараду, зазначив: «У нас є спільне бачення, спільна праця з Міністром інфраструктури, з профільним Віце-Прем’єр-Міністром, Прем’єр-Міністром. Сьогодні керівництво держави дивиться на нашу службу, як на одну з пріоритетних служб. Наше завдання ефективно працювати, налагодити належний контроль на автошляхах. Габаритно-ваговий контроль запрацював, але не в усіх областях. У мене є запитання до окремих керівників. Я вважаю, що робота таких керівників є неефективною. Наступний крок це боротьба з нелегальними перевізниками. Нам потрібний реальний план заходів, щоб нелегальні перевезення спрямувати в легальне русло, щоб сплачувалися податки. Президент, Прем’єр-Міністр, Міністр інфраструктури особливу увагу звертають на дороги. Дороги треба ремонтувати, транспорт, який ними пересувається теж бажає бути кращим».
Звертаючись до керівників територіальних органів Укртрансбезпеки, Михайло Ноняк наголосив: «У нас є певні проблеми: і матеріальні, і технічні. Бракує транспортних засобів, є проблеми з приміщеннями, немає форми, не вистачає технічних засобів. Ви, як керівники, маєте дбати про вирішення цих питань на місцях. Ви повинні дбати про державні інтереси в першу чергу, але і забезпечити належні умови праці підлеглим. Деякі керівники з цим справляються, деякі – ні. Ми зібралися, щоб спільно обговорити ці питання. Зараз готується нова структура Державної служби України з безпеки на транспорті. Я переконаний, що, як і з центрального апарату так і з територіальних органів не всі люди попадуть в нову структуру. Зверніть увагу на свою роботу, на свої показники. Є люди, які працюють ефективно, і я хочу відзначити таких. Це Одеська і Миколаївська області, які вистояли, не зламалися, хоча тиск був сильний, не продались, це також і працівники центрального апарату, які виїжджали в ці області. За це їм велика подяка і особисто від мене і від Міністра. По кожному територіальному органу будуть зроблені висновки, кожному керівникові буде дана оцінка за п’ять місяців роботи».
В першій частині наради обговорювалися проблемні питання пов’язані з роботою територіальних органів Укртрансбезпеки. Зокрема йшлося про виконавську дисципліну, незадовільну роботу юрисконсультів, бухгалтерів-кадровиків територіальних органів. Також підкреслювалися проблемні питання з ліквідації Укртрансінспекції.
В другій частині керівники територіальних органів звітували про свою роботу. За результатами цих звітів Голова Укртрансбезпеки запропонував керівникові Київського міжрегіонального Управління та керівникам Управлінь Укртрансбезпеки у Вінницькій, Закарпатській, Запорізькій, Житомирській, Львівській, Тернопільській, Харківській і Черкаській областях дати письмові пояснення щодо неналежної організації роботи Укртрансбезпеки на місцях.