В рамках відвідин Миколаївської області, Міністр Інфраструктури Володимир Омелян та Голова Державної служби України з безпеки на транспорті Михайло Ноняк в супроводі керівництва Миколаївської області оглянули ділянку дороги М-28, на якій ведуться ремонтні роботи. Разом з Головою Миколаївської облдержадміністрації Вадимом Меріковим, народними депутатами України, керівництвом Укртрансбезпеки та Служби автомобільних доріг, Міністр ознайомився з роботою вагового комплексу, який функціонує на трасі Р-06 Ульянівка – Миколаїв та зупинився на проблемній ділянці траси Н-11, щоб оглянути виконання ямкового ремонту. Під час спілкування з пресою, Міністр інфраструктури України Володимир Омелян заявив: |
«Ми розпочали масштабну програму з розвантаження українських доріг з подальшим ремонтом і побудовою нових автошляхів. Міністерство робить все можливе, щоб перевантажені вантажівки не виходили на українські дороги». За словами Міністра, тривала відсутність вагового контролю на автомагістралях призвела до того, що дороги в центральній та північній частині України дуже пошкоджені великогабаритним транспортом. «Допустима норма навантаження – 40 тонн», –підкреслив Володимир Омелян.
Міністр також зазначив, що цього року Уряд заклав на відновлення та будівництво автошляхів – 19 мільярдів гривень.
«Той регіон, який дасть більше коштів в рамках співфінансування отримає більше коштів з державного бюджету. Миколаївська область згідно з нашими розрахунками отримає півмільярда гривень на ремонт доріг, але вкрай важливо, щоб було співфінансування з місцевих бюджетів», – зазначив Володимир Омелян.
«Сподіваюся, цього року буде прийнято Закон про створення дорожнього фонду та децентралізацію Укравтодору. Він має стати мобільною ефективною структурою. Це системно важливі речі для реформування дорожньої галузі», – зазначив Міністр. Також він підкреслив важливість прийняття закону щодо вагового контролю.
Міністр подякував представникам Укртрансбезпеки, Укравтодору та громадськості, які включилися в процес вагового контролю на автошляхах: «Кожен займається своєю роботою, але разом вирішуємо велику проблему. Ми розуміємо, що без належного контролю будівництво чи відновлення доріг не буде ефективним: «гроші на вітер». Ми розпочинаємо масштабну програму розвантаження українських доріг, реконструкції та будівництва нових. Так робили наші європейські сусіди – спершу запроваджували ваговий контроль, далі займалися будівництвом на пріоритетних магістралях».
Окрім того Володимир Омелян і Михайло Ноняк відвідали Миколаївський морський торговельний порт та Спеціалізований морський порт «Октябрськ», де поспілкувалися з директорами та трудовими колективами.
Під час зустрічі з трудовим колективом обговорили важливі питання реформування морського господарського комплексу та заплановані нововведення. Серед пріоритетних завдань – створення морської адміністрації, наглядових рад, концесія портів, децентралізація галузі.
«Переконаний, що Україна може зробити морську галузь найуспішнішою вже найближчими роками. Для цього є всі передумови: зацікавленність іноземних інвесторів, високоякісні фахівці, а головне – бажання і воля», – заявив Володимир Омелян.
|
||||||
Більше фотографій |