Під час зустрічі керівник проекту технічної допомоги Європейського інвестиційного банку «Модернізація та підвищення системи безпеки дорожньої мережі в Україні» (далі - Проект) Ерік Хойруп представив Михайлові Ноняку результати роботи Проекту в цілому та по завданню 3 «Аналіз дорожньо-транспортних пригод» зокрема. Ерік Хойруп поінформував присутніх, що наприкінці 2015 року Міністерством інфраструктури спільно з Укравтодором та Європейським інвестиційним банком розпочато проект технічної допомоги «Модернізація автодорожньої мережі і поліпшення безпеки дорожнього руху в Україні» у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 15.02 № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги». |
Донором Проекту виступає Європейський інвестиційний банк, бенефіціаром – Міністерство інфраструктури України, а реціпієнтом – Укравтодор. Кошторисна вартість проекту становить 1 600 000 євро.
Також Ерік Хойруп наголосив, що метою проекту є зменшення смертельних випадків і серйозних травм та усунення місць концентрації ДТП на автомобільних шляхах України. Проект сприятиме поліпшенню рівня безпеки мережі автомобільних доріг України та об'єктів дорожньої інфраструктури, а також зміцненню інституційної спроможності щодо управління безпекою мережі автомобільних доріг.
Михайло Ноняк подякував керівникові Проекту за пророблену роботу і зупинився на проблемних питаннях, які пов’язані з реалізацією Проекту та роботою Укртрансбезпеки в цілому: «При здійсненні своїх повноважень, Укртрансбезпека має утруднений доступ до бази даних ДТП. Така база знаходиться в Національної поліції, і доступ до неї обмежений. Щоб оперативно реагувати на ДТП, а також запобігати виникненню аварійних ситуацій нам потрібний доступ до цієї бази даних. Ми повинні з нею працювати, вивчати її, аналізувати. Тому звертаюся до Вас з проханням окреслити дану проблему в рекомендаціях, які ви будете готувати за результатами роботи Проекту».
Ерік Хойруп з розумінням поставився до цієї проблеми, оскільки, за його словами, під час реалізації Проекту теж попадав в подібні ситуації.
Михайло Ноняк запевнив керівника Проекту, що Укртрансбезпека тісно співпрацює з Національною поліцією, зокрема, при здійсненні габаритно-вагового контролю та перевірці транспортних засобів, які здійснюють перевезення пасажирів. Але питання співпраці та обміном інформацією залишається актуальним.
Під час зустрічі прозвучали думки ініціювати нараду з цього питання на рівні керівників міністерств або їх заступників.