Визначивши співробітництво з ЄС, його органами та інституціями пріоритетним напрямом у міжнародній діяльності, Укртрансбезпека активно розвиває співпрацю у двосторонньому і багатосторонньому форматах. |
Розпочався візит зі знайомства та установчої сесії. З вітальним словом до присутніх звернувся Голова Укртрансбезпеки Михайло Ноняк: «Для Державної служби України з безпеки на транспорті, яку я очолюю, одним з пріоритетних завдань на сьогодні є вжиття дієвих заходів, спрямованих на забезпечення безпеки перевезень на автошляхах України. Досвід розвинених країн показує, що забезпечення безпеки перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом вимагає послідовної роботи зі створення ефективних систем управління безпекою перевезень та підготовки і виконання комплексних програм, які передбачають, серед іншого, і постійне вдосконалення вмінь та навичок персоналу». Він зазначив, що впевнений в ефективності такого формату співпраці, коли колеги з України та країн Євросоюзу мають можливість попрацювати разом. Саме в таких спільних відпрацюваннях можна чітко зрозуміти, які інструменти можна застосувати в тих чи інших ситуаціях, а які – ні (з огляду, скажімо, на особливості національного законодавства тощо). До слова, якщо минулого року Укртрансбезпека провела ряд спільних навчань із колегами з країн Євросоюзу, де наші співробітники мали можливість підняти рівень теоретичних знань, то цей рік має стати роком переходу у практичну площину співпраці. Михайло Ноняк планує виходити з пропозицією до координаторів проекту щодо запровадження всеукраїнського статусу таких ініціатив.
Звертаючись до пана Артура Чапєвські, інспектора регіонального Інспекторату дорожнього транспорту в місті Бидгощ, Михайло Ноняк висловив сподівання отримати максимально об’єктивний звіт, який би означив прогалини у підготовці персоналу, які польський колега побачить під час спільного патрулювання. До українських інспекторів Голова Укртрансбезпеки поставив єдину вимогу – бути максимально відкритими і використати цю нагоду для підвищення рівня власного професіоналізму.
Перший заступник Голови Державної служби України з безпеки на транспорті додав, що Україна на сьогодні ще не імплементувала усі дерективи ЄС. «Окрім того, – зазначив В’ячеслав Дідківський, – минулого року ми придбали нові мобільні лабораторії для здійснення заходів державного контролю, які плануємо доукомплектувати цього року. Тому просили б у вас рекомендацій з цього приводу з метою придбання технічного забезпечення для впровадження усіх складових придорожнього контролю. Також по завершенні місії очікуємо отримати практичні рекомендації щодо того, які зміни ми могли б унести на рівні наказів та інструкцій, щоб отримати максимально ефективну нормативну базу для виконання поставлених перед Службою завдань ще до того, як буде змінено відповідні норми закону». |
У відповідь Артур Чапєвські зазначив, що метою своєї місії в Україні бачить максимальну допомогу українським колегам в організації ефективного процесу реалізації державної політики із забезпечення безпеки на транспорті і скеровуватиме на це усі свої зусилля. «Часом зовсім невеликі корекції процесу можуть призвести до суттєвих змін на виході, – зазначив інспектор. – Сподіваюсь, що саме так буде і цього разу». Тиждень обіцяє бути насиченим і продуктивним. |