Окреслюючи пріоритетні напрямки діяльності Державної служби України з безпеки на транспорті, Михайло Ноняк зазначив: «Наша мета: максимальний потенційний економічний ефект від збереження автошляхів; від легалізації ринку перевезень, від зменшення втрат на відшкодування збитків, завданих життю та здоров’ю людей внаслідок ДТП». Як цього досягнути? Детальні плани на тиждень, місяць квартал, рік і не менш детальний аналіз роботи кожного: від рядового інспектора до начальника територіального органу, як в кількісному вираженні, так і в порівнянні з результатами інших. Тому останнім часом робочі наради за участю керівників усіх територіальних органів Укртрансбезпеки стали звичним явищем. Такі наради є складовими елементами системної роботи із формування команди спрямованої на результат. І саме таку нараду провів сьогодні Голова Державної служби України з безпеки на транспорті Михайло Ноняк з керівниками територіальних органів Укртрансбезпеки за участю керівників департаментів та управлінь центрального апарату. |
Проведено аналіз роботи кожного територіального органу і вказало на недоліки. «Завданням кожного з нас є робота на якісні зміни. Не кількісні, а якісні показники повинні стати критерієм оцінки роботи кожного керівника, кожного інспектора», - наголосив очільник Укртрансбезпеки.
Після наради передали керівникам територіальних управлінь Укртрансбезеки мобільні комплекси, які пройшли повірку і знову готові до проведення заходів державного контролю за дотриманням габаритно-вагових параметрів.
Михайло Ноняк зазначив: «Уряд України ставить перед нами чіткі завдання: боротьба з нелегальними перевізниками, та контроль за габаритно-ваговими параметрами. У кожній області мають запрацювати спільні робочі групи представників центральних та місцевих органів виконавчої влади для спільної роботи з цих питань. В період повірки наших комплексів, ви працювали лише на ГВК, які стоять на балансі Укравтодору та місцевих адміністрацій. Сьогодні усі ви отримали мобільні лабораторії, які пройшли повірку і сертифікацію. Усі вони готові до роботи. Показники попередніх років говорять самі за себе. Ми нарощуємо ефективність нашої роботи. Переконаний, що 2019 рік не буде виключенням».
Інформаційна довідка:
Порівнюючи кількість перевірених у 2018 році транспортних засобів в рамках здійснення заходів державного контролю за дотриманням габаритно-вагових параметрів з аналогічною цифрою 2015 року, маємо зростання більш, ніж у двадцять п’ять з половиною разів. Аналогічне порівняння із 2016 роком, коли Михайло Ноняк очолив Укртрансбезпеку і розпочав роботу із системного здійснення габаритно-вагового контролю, дає зростання більш, ніж у три рази.
Якщо ж порівнювати сплачені до державного бюджету кошти, які були нараховані як плата за проїзд автошляхами із перевищенням допустимих габаритно-вагових параметрів без дозвільних документів, то сума, сплачена у 2018 році у двадцять три рази перевищує аналогічну суму 2015 року, а порівняння за цим же показником 2018 року із 2016 дає зростання у чотири з половиною рази. Тобто, не дивлячись на те, що у 2018 році в зв’язку із утворенням Державної служби морського та річкового транспорту України штатна чисельність Державної служби України була зменшена на чверть, маємо суттєве зростання показників ефективності.