Голова Укртрансбезпеки Михайло Ноняк взяв участь у міжвідомчій нараді за участі заступника Міністра інфраструктури Юрія Лавренюка, заступника голови Київської міської державної адміністрації Іллі Сагайдака, депутата Київської міської ради члена комісії з питань транспорту, зв’язку та реклами, директора департаменту транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації Сергія Майзеля. На нараді обговорювалися проблемні питання пов’язані з посиленням контролю за діяльністю автомобільних перевізників та виведенням всіх автостанції на законну площину функціонування. та здійсненні заходів впливу на «нелегальних» перевізників в столиці. |
||
Михайло Ноняк наголосив на проблемних питаннях, які виникають при здійсненні заходів впливу на «нелегальних» пасажирських перевізників: «Сьогодні серед пасажирських перевізників є такі, які мають усі ліцензії, усі дозвільні документи, сплачують податки до бюджету, є такі, що мають ліцензію на нерегулярні перевезення, а займаються регулярними перевезеннями, а інші не мають жодних дозвільних документів, не сплачують податків і не несуть жодної відповідальності перед пасажиром. В цьому питанні потрібно навести лад. Це комплексне питання, яке можна вирішувати тільки спільними діями Укртрансбезпеки, Національної поліції та органами місцевого самоврядування. Київ – це обличчя України. Тому в першу чергу треба розпочинати наводити лад з Києва. Потрібно звільнити столицю від «нелегальних» перевізників». Також на нараді обговорювалися питання пов’язані з перенесенням автостанцій на околиці столиці. «Ні для кого не секрет, що існуючі сьогодні автостанції розташовані в незручних для пасажирів місцях. Цим користуються «нелегальні» перевізники, які здійснюють посадку-висадку пасажирів в недозволених місцях. Тому місця на яких мають розташуватися нові автостанції мають задовольняти в першу чергу потреби пасажирів. Вони мають бути поряд з кінцевими станціями метрополітену», – зазначив Михайло Ноняк. Під час обговорення представники Київської міської державної адміністрації запропонували запланувати спільний виїзд на місця посадки-висандки пасажирів, від яких сьогодні відправляються і «нелегальні» і легальні перевізники. |