25 травня 2017 р. в Міністерстві інфраструктури відбулася міжвідомча нарада за участю заступника Міністерства інфраструктури Юрія Лавренюка, Голови Державної служби України з безпеки на транспорті Михайла Ноняка, заступників Голови Укртрансбезпеки В’ячеслава Дідківського та Дмитра Петренка та представників Міністерства інфраструктури, Укравтодору, ДП «Адміністрація морських портів України» та Морських торгівельних портів України. На нараді обговорювалося питання здійснення габаритно-вагового контролю на території морських торгівельних портів України. |
Як зазначив Юрій Лавренюк, Міністерство інфраструктури приділяє велику увагу як будівництву, так і збереженню українських доріг. Попереду – літо і час, коли буде зростати температура повітря, а зернотрейдери доправлятимуть зібране зерно в порти України. В погоні за прибутками перевізники часто нехтують вимогами законодавства і значно перевантажують свої автомобілі, що призводить до руйнування доріг.
На сьогодні працюючих комплексів, які є на балансі Укравтодору, є недостатньо, а тендерні процедури із закупівлі нових ГВК за кошти Єврокомісії ще тривають. Тому прийнято рішення залучити до контролю вагові комплекси, розміщені в портах. Це дасть додаткові можливості для інспекторів Укртрансбезпеки для виконання поставлених перед ними завдань.
Михайло Ноняк зазначив, що з частиною портів співпраця була налагоджена ще в минулому році. Але далеко не у всі порти хотіли пускати інспекторів Укртрансбезпеки.
Окрім того, на нараді зазначалося, що в деяких областях за кошти місцевих бюджетів закуплено габаритно-вагові комплекси. Тож ті, які є на балансі Укравтодору в цих областях, також буде перенесено в південні області. Адже сьогодні основні руйнування доріг, в тому числі і щойно збудованих і відремонтованих, відбуваються саме на півдні України, в тих областях, через які пролягають шляхи у порти. |
«Сьогоднішня нарада має велике значення для збереження наших доріг. Керівники портів будуть зобов’язані допускати на свою територію інспекторів Укртрансбезпеки, і у випадку виявлення перевантаження, буде складатися відповідний протокол. Посилення габаритно-вагового контролю в портах – питання загальнодержавного значення. І це надзвичайно важливо, що над виконанням завдання такої ваги будуть працювати всі державні служби і підприємства, які дотичні до перевезення вантажів. Вже раніше ми налагодили таку співпрацю з Укравтодором та Нацполіцією. Тепер до цієї роботи долучаться і українські порти, - прокоментував результат наради Михайло Ноняк. – Переконаний, що спільними зусиллями ми зможемо навести лад на наших дорогах».