……28 липня Голова державної служби України з безпеки на транспорті з робочим візитом відвідав територіальний орган у Запорізький області. ……В ході інспектування проявились слабкі сторони. Перш за все, що стосується роботи ГВК. В Запорізькій області їх всього два. Для області з такими розвинутими промисловістю та сільським господарством цього явно недостатньо. Відвідавши пункт габаритно-вагового контролю, що на 263-ому кілометрі автодороги Харків-Сімферополь поблизу населеного пункту Петромихайлівка, Михайло Ноняк особисто поспілкувався з інспекторами. Вкотре почув нарікання на те, що перевантажені вантажівки оминають цей пункт контролю. Не менше клопоту і з |
||
нелегалами, які, здійснюючи перевезення пасажирів без відповідних ліцензій та дозволів, наражають пасажирів на небезпеку, в той час коли останні їх прикривають, називаючись інспекторам родичами горе-перевізників. Прогалини в законодавстві, нажаль, на сьогоднішній час не сприяють наведенню порядку на дорогах. |
……Саме про це спілкувались під час ділової зустрічі Голова Запорізької обласної держадміністрації Констянтин Бриль та Голова Державної служби України з безпеки на транспорті Михайло Ноняк. Голова Укртрансбезпеки повідомив, що із 78 габаритно-вагових комплексів, які будуть закуплені за кошти ЄС, три планується виділити для потреб області. Голова ЗОДА, в свою чергу, пообіцяв звернутись з особистим зверненням до Прем’єр - міністра України Володимира Гройсмана щодо збільшення граничної кількості працівників Укртрансбезпеки з метою забезпечення цілодобової роботи існуючих і нових пунктів габаритно-вагового контролю та ефективного патрулювання як наземних, так і водних шляхів області. Також Констянтин Бриль | ||
пообіцяв сприяти налагодженню співпраці між Укртрансбезпекою і Укравтодором на місцевому рівні з метою забезпечення побудови необхідної кількості сертифікованих площадок для пунктів габаритно-вагового контролю. Обговорили посадовці і ситуацію із затриманням співробітника Запорізького територіального органу при спробі взяти хабар. Михайло Ноняк заявив: «Я прийняв рішення про звільнення керівника Запорізького Управління Укртрансбезпеки, оскільки переконаний, що якщо працівник взяв хабара, то керівник проводив недостатню профілактичну роботу в плані протидії корупції в довіреному йому підрозділі, а отже – повинен звільнити місце більш принциповому наступнику, який зможе налагодити ефективну роботу. В Укртрансбезпеку повинні прийти люди, які не будуть мислити категоріями попередньої епохи, коли корупція і хабарництво були нормою. Тож невдовзі в Державній службі України з безпеки на транспорті буде оголошено конкурс, який, я впевнений, приведе на посади керівників територіальних органів людей нової генерації». Констянтин Бриль заявив у відповідь, що поважатиме будь-яке кадрове рішення Голови Укртрансбезпеки і всіляко сприятиме новопризначеному керівникові в наведенні порядку на автошляхах і внутрішніх водних шляхах області. |
……Саме з такою позицією Михайло Ноняк вийшов на брифінг, організований для журналістів області в Запорізькій обласній держадміністрації. Як Укртрансбезпека бореться з нелегальними перевізниками і чи взагалі можливо, послуговуючись наявним людським і матеріальним ресурсом, виконувати поставлені перед Службою завдання? Скільки комплексів габаритно-вагового контролю з тих 78, що планується закупити за кошти ЄС, буде передано Запорізькій області? Як можна навести лад на внутрішніх водних шляхах? – на ті та інші питання місцевих журналістів відповідав Голова Державної служби України з безпеки на транспорті. |
||
……Оскільки особливістю Запорізької області є те, що, тут є і річковий транспорт, і вихід до моря, впорядкування руху внутрішніми водними шляхами, тут є одним із пріоритетів. Отож, одним із етапів інспектування була участь керівника Укртрансбезпеки в спільному з Нацполіцією рейді довкола острова Хортиця. Виїхавши в рейд на катері разом із інспекторами Укртрансбезпеки, Михайло Ноняк особисто переконався скільки ще потрібно зробити для того, щоб впорядкувати рух водного транспорту, і залежить це вже не стільки і не стільки від інспекторів, які трудяться тут на місці, а від законотворців, яким під силу на законодавчому рівні поставити надійний заслін порушникам закону. Скажімо, мізерні штрафи, які зараз можна застосовувати до власників маломірних суден не можуть бути тим важелем впливу, яким би повинні бути і як це є в європейських країнах. ……Наприкінці робочого дня Михайло Ноняк зустрівся з колективом Запорізького територіального органу і в атмосфері невимушеного спілкування дізнався про ті труднощі, з якими зіштовхуються останні в своїй повсякденній праці; про потреби, в тому числі і матеріально-технічного забезпечення. Голова Служби зазначив, що докладе усіх зусиль для того, щоб зробити роботу територіального органу у Запорізькій області ефективною, але закликав до відповідного ставлення і кожного окремо взятого співробітника. Усі повинні мобілізуватись на результат. «Я всіляко сприятиму тим, хто готовий самовіддано працювати. Та разом з тим, буду непохитним у питаннях, що стосуються законності ваших дій» - резюмував Голова Державної служби України з безпеки на транспорті. |