Голова Укртрансбезпеки Михайло Ноняк неодноразово зазначав, що запорукою ефективної діяльності Укртрансбезпеки із реалізації державної політики із забезпечення безпеки перевезень на наземному і водному транспорті є ефективна нормативно-правова база. На даний момент законодавство України «не встигає» за викликами сьогодення. Тому тішить кожна позитивна зміна. 30 серпня 2017 року Уряд схвалив зміни до постанови КМУ № 879, що суттєво спростили процедуру організації і проведення заходів контролю. |
4 жовтня завдяки спільним зусиллям членів Комітету з питань транспорту на чолі з головою Ярославом Дубневичем, Міністра інфраструктури Володимира Омеляна та керівника Укртрансбезпеки Михайла Ноняка, Комітет більшістю голосів прийняв рішення рекомендувати Верховній Раді України прийняти за основу та в цілому законопроект (реєстраційний номер 6644) "Про внесення змін до Закону України "Про автомобільний транспорт" (щодо дотримання учасниками ринку автомобільних вантажних перевезень норм законодавства в частині вагових та габаритних параметрів транспортних засобів).
«Ми спільно доклали багато зусиль, щоб такий законопроект з’явився. Я багато спілкуюсь із бізнесом, громадськістю, – зазначив Михайло Ноняк, – проговорючи складні моменти, знаходячи соломонові рішення. Законопроект (реєстраційний номер 6644) імплементує в українське законодавство вимоги європейських норм і директив та передбачає ефективні важелі впливу на недобросовісних учасників ринку».
«Хочу всім подякувати за підтримку цього надзвичайно важливого законопроекту, – зазначив Михайло Ноняк. Такий закон є нагальною вимогою сьогодення і дозволить вивести боротьбу за збереження доріг на якісно новий рівень.
Законопроект передбачає взаємну відповідальність за понаднормове перевезення вантажів як перевізників, так і вантажовідправників та вантажоотримувачів, збільшення розмірів штрафних санкцій, а отже покликаний стати реальним важелем у боротьбі з перевантаженнями. ».
«Це – лише перший крок, – резюмував Михайло Ноняк. – Підтримка у Парламенті законопроекту 6644 дасть потужний інструмент для реалізації державної політики зі збереження автомобільних доріг від руйнування, можливість підняти безпеку руху на якісно новий щабель».