Сформувати колектив справжніх професіоналів, націлених на результат і забезпечити їм відповідні матеріально-технічну базу та нормативно-правове забезпечення - це три ключові питання, які потрібно вирішити, маючи за мету утвердження Державної служби України з безпеки на транспорті як ефективного органу реалізації державної політики із забезпечення безпеки пасажирських та вантажних перевезень на наземному та міському електричному транспорті вважає Михайло Ноняк.
Сьогодні Голова Державної служби України з безпеки на транспорті взяв участь у засіданні Комітету Верховної Ради України з питань бюджету. Одним із пунктів порядку денного слухалось і питання бюджетного забезпечення Державної служби України з безпеки на транспорті на 2019 рік. Михайло Ноняк озвучив, що Укртрансбезпека вже впродовж двох років хронічно недофінансовується. Так, не зважаючи на те, що потреба у бюджетних коштах на 2017 рік згідно з поданим бюджетним запитом становила 223 026 700 гривень, затверджено граничними видатками 122 614 800 гривень, тобто Служба у 2017 році була забезпечена бюджетними коштами тільки на 54 %. |
У 2018 році ситуація лиш погіршилась. Відповідно до Закону України «Про державний бюджет України на 2018 рік» для Укртрансбезпеки передбачено видатків у розмірі 171 546 900 гривень, що лише на 52 % задовольняє реальну потребу у фінансуванні, яка становить 329 744 800 гривень.
Михайло Ноняк наголосив, що Укртрансбезпека повинна бути ефективним органом. 78 закуплених в минулому році мобільних лабораторій для здійснення заходів державного контролю повинні працювати в цілодобовому режимі, оскільки тільки системність в роботі може бути запорукою її ефективності. Тому озвучив суму 317 049 400 гривень, яка є необхідною для того, щоб забезпечити повноцінне функціонування усіх її підрозділів. Тим більше, що надходження до бюджету по основних показниках діяльності Укртрансбезпеки співмірні із тими коштами, які виділялись з бюджету на фінансування Служби. Так, у 2017 році загальна сума коштів, що надійшли до Державного бюджету України за основними напрямками діяльності Укртрансбезпеки, становила 104 872 812,15 гривень. В цьому році станом на 20 вересня вона також становила більше ста мільйонів.
Позиція Голови Державної служби України з безпеки на транспорті була підтримана, як виконуючим обов’язки Міністра інфраструктури України Юрієм Лавренюком, так і членами Комітету Верховної Ради України з питань бюджету, які висловивши розуміння проблематики і повну підтримку обраному керівництвом Укртрансбезпеки стратегічному курсу, і запропонували попрацювати з Міністерством фінансів щоб віднайти необхідну суму. |
Михайло Ноняк подякував присутнім за розуміння і підтримку. «Одне із основних завдань держави в сфері транспорту - це створення конкурентоспроможної транспортної системи України та забезпечення безпеки на транспорті. Укртрансбезпека реалізовує державну політику в сфері безпеки на наземному транспорті, яка в першу чергу спрямована на зменшення кількості катастроф, аварій, дорожньо-транспортних пригод та інших подій. І для забезпечення ефективної роботи, свідченням якої є не тільки розміри стягнутих в дохід держави сум штрафів за порушення законодавства в сфері транспортної безпеки, а й ефективність превентивних заходів, - Укртрансбезпека повинна мати відповідні ресурси та гарантовані державою повноваження для виконання своїх функцій. Тому щиро вдячний вам, колеги, за підтримку і сподіваюсь, що запропоновані зміни знайдуть відображення у бюджеті-2019».