На запрошення Європейської Бізнес Асоціації (ЄБА) Голова Державної служби України з безпеки на транспорті Михайло Ноняк зустрівся із членами асоціації – представниками великого бізнесу України. Зустріч була викликана стурбованістю українських виробників ситуацією, яка склалася у зв’язку з нестачею дозволів на міжнародні перевезення вантажів автомобільним транспортом у напрямку Республіка Польща. На зустрічі були присутні представники компаній Пепсіко, P&G, REHAU, Philip Morris Ukraine, ДБ Шенкер, Agrofusion, Danon, TNT та інші. На зустрічі також були присутні представники Міністерства інфраструктури України, Міністерства закордонних справ України та Адміністрації Державної прикордонної служби України. |
Михайло Ноняк презентував присутнім основні показники з видачі дозволів на міжнародні перевезення вантажів автомобільним транспортом територією інших держав, в тому числі і територією Республіки Польща. «У зв’язку з переорієнтацією української економіки на Європейський Союз та реальним зростанням економіки, наша країна, наш український бізнес потребує зростання кількості таких дозволів. І в першу чергу це стосується польських дозволів. Адже Республіка Польща є для нас транзитною державою. Щоб здійснювати бізнес з Італією, Німеччиною чи Францією – необхідно проїхати територією Польщі. Ще напередодні другого раунду українсько-польських перемовин про погодження квот дозволів на 2019 рік та виділення додаткової квоти на 2018 рік, я заявляв, що те, що готова запропонувати польська сторона, замало! Реальна потреба української економіки 230-250 тисяч таких дозволів! Я зустрічався з перевізниками, в тому числі і з АсМАП, народними депутатами, сьогодні з вами – з українськими виробниками-експортерами. Лише спільними зусиллями, використовуючи всі доступні кожному з нас майданчики і засоби, ми зможемо вплинути на цю непросту ситуацію», - зазначив очільник Укртрансбезпеки.
«Ми вивчили і проаналізували показники використання дозволів за останні три роки. Потреба в них постійно зростає. Ми розуміємо прагнення польської сторони підтримати своїх перевізників, але вважаємо, що в ринковій економіці не допустимі такі адміністративні важелі тиску, як обмеження кількості дозволів», - резюмував Михайло Ноняк.
По завершенні виступу Голова Укртрансбезпеки відповів на всі запитання присутніх.