Провокації в питаннях безпеки неприпустимі

       28 квітня 2017 року інформаційний портал 368.media розмістив публікацію «Укртрансбезопасность» вернула коррупционные схемы в порты Украины», в якій повідомляється про те, що Укртрансбезпека веде корупційну діяльність в частині проведення контрольних оглядів суден на предмет пломбування запірних пристроїв для забезпечення безпеки мореплавання. Публікація посилається на наказ Мінінфраструктури від 05.12.2016 року № 433 «Про затвердження Інструкції про порядок пломбування в морських портах суднових запірних пристроїв, призначених для скидання забруднюючих речовин та вод, що їх містять».

       Інструкція, затверджена цим наказом, розроблена відповідно до Кодексу торговельного мореплавства України, Правил охорони внутрішніх морських вод і територіального моря від забруднення та засмічення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 лютого 1996 року № 269 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року
№ 431)
, Положення про капітана морського порту та службу капітана морського порту, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 27 березня 2013 року № 190, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 квітня 2013 року за № 632/23164.

     По суті справи повідомляємо: Укртрансбезпека не проводить перевірку пломбування запірних пристроїв під час здійснення контрольних оглядів суден.

       Відповідно до вказаного наказу, дія Інструкції поширюється на капітанів морських портів, служби капітанів морських портів (далі – Служба), капітанів і екіпажі суден, які заходять до морських портів України.

     Перевірку пломбування запірних пристроїв проводить уповноважена особа Служби під час контрольного огляду судна відповідно до Правил контролю суден з метою забезпечення безпеки мореплавства, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 17 липня 2003 року № 545, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 23 березня 2004 року
за № 353/8952.

     При цьому уповноважена особа Служби, а не Укртрансбезпеки  перевіряє:

  1. наявність на судні переліку запірних пристроїв, що підлягають пломбуванню, документально закріпленого відповідно до вимог держави прапора;
  2. наявність запису в судновому журналі або іншому судновому документі про опломбування запірних пристроїв;
  3. фактичне опломбування запірних пристроїв у закритому положенні та його надійність.

     Якщо під час перевірки виявлено недоліки у пломбуванні запірних пристроїв, уповноважена особа Служби повинна звернутись до капітана судна або особи, що його заміщує, з вимогою негайно виправити виявлені недоліки, після чого повторно перевірити пломбування запірних пристроїв.

     У разі якщо недоліки не виправлені з будь-якої причини, уповноважена особа Служби має повідомити про зазначені недоліки у пломбуванні запірних пристроїв центральний орган виконавчої влади, який реалізує державну політику, зокрема, у сфері безпеки на морському та річковому транспорті відповідно до Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 року № 103.

      Довідково: станом на 28.04.2017 інформації щодо невиправлених недоліків, виявлених за результатами перевірок Службою капітана порту, до Укртрансбезпеки не надходило.

     Одночасно повідомляємо, що вказані у статті особи не є співробітниками  Державної служби України з безпеки на транспорті та не пов’язані з Укртрансбезпекою.

 


Переглянути всі новини