……Нарада відбулась за головування заступника Голови Державної служби України з безпеки на транспорті Дмитра Петренка та за участю Антона Щелкунова, Начальника Управління безпеки на транспорті та технічного регулювання Міністерства інфраструктури України та керівників відповідних підрозділів Укртрансбезпеки і ПАТ «Укрзалізниця». ……Необхідність такої робочої зустрічі продиктована тим фактом, що, попри суттєве зростання показників аварійності на залізничному транспорті, ПАТ «Укрзалізниця» не виконує вимоги наказу Міністерства інфраструктури України № 235 від 03.07.2017, який регламентує класифікацію транспортних подій на залізничному транспорті. Більше того, ПАТ «Укрзалізниця» скерувала в Міністерство інфраструктури свої письмові заперечення до затвердженого в Міністерстві юстиції України нормативно-правового акту і власні трактування визначень та тлумачень інших нормативно-правових актів. |
……Мета цієї робочої зустрічі – напрацювати конструктивні рішення щодо вироблення спільної стратегії Міністерства інфраструктури, Укртрансбезпеки та ПАТ «Укрзалізниця», які б дозволили оперативно обліковувати і класифікувати транспортні пригоди на залізничному транспорті, а також, виробити стратегічні підходи до напрацювання ефективних заходів, в тому числі і превентивних, які б дозволили суттєво покращити ситуацію з безпекою перевезень на залізничному транспорті і тим самим забезпечити виконання «Програми по попередженню нещасних випадків невиробничого характеру на залізничному транспорті України на 2017 -2018 роки». |
……Дмитро Сергійович на правах головуючого ще раз поінформував присутніх про необхідність повідомляти Укртрансбезпеку про всі випадки транспортних подій на коліях загального користування та під’їзних залізничних коліях (включаючи транспортні події та аварійні ситуації з небезпечними вантажами), дорожньо-транспортних пригод на залізничних переїздах та поза ними, травмування сторонніх осіб, спричинене рухомим складом, що переміщався та про акти незаконного втручання в діяльність залізничного транспорту. Окрім цього, було запротокольовано необхідність включити Укртрансбезпеку в розсилку оновленої інформації щодо переліку залізничних переїздів, які не відповідають технічним вимогам, згідно з якими вони могли б перетинатись автобусними маршрутами. |
……Окрім того, було прийнято рішення зустрітись у такому ж форматі через два тижні. До цього часу пропонується усім зацікавленим сторонам надати конкретні пропозиції щодо того, як напрацювати реально дієві механізми підвищення безпеки перевезень на залізничному транспорті. |