Відтепер кожен зниклий дозвіл має конкретне прізвище, і буде реальна відповідальність

Про це заявив Голова Державної служби України з безпеки на транспорті Єгор Прокопчук у четвер, 29 липня, під час презентації нової системи замовлення дозволів на міжнародні вантажні перевезення на засіданні президії Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові України та Національної ради реформ.

«Більшість людей сприймають Укртрансбезпеку в розрізі здійснення ГВК. Проте, наша Служба надає ще багато різних послуг для перевізників. Наша мета –  перевести їх в електронну форму», - сказав Єгор Прокопчук.

Голова Укртрансбезпеки розповів про нововведення, запроваджені в новій системі замовлення, що працює з 19 липня цього року. За його інформацією, за цей період нею скористалися майже 3 000 перевізників та зробили 11 тис. замовлень. При цьому, підприємці зекономили півмільйона грн плати за бронювання, яку було скасовано.

«Друге, що ми запровадили - бронювання в єдиному вікні: всі дані підтягуються автоматично. Раніше перевізникам доводилися вводити щоразу все вручну, навіть адресу реєстрації. Коли треба з десяток забронювати – це надзвичайно дратувало ринок», - також розповів Єгор Прокопчук.

Він підкреслив, що у нову систему додані прозорі інструменти моніторингу руху дозволів. Відтепер кожен перевізник може передивитися, де знаходиться дозвіл,  хто його замовив та тримає «на руках». Це особливо важливо наприкінці року, коли з’являється дефіцит дозволів.

Єгор Прокопчук наголосив і на змінах, які запроваджені для Укртрансбезпеки, як контролюючого органу

«Тепер кожна дія інспектора в системі, кожна зміна підписується електронним підписом. Кожна помилка, кожен зниклий дозвіл має конкретне прізвище нашого працівника, що понесе відповідальність», - підсумував він.

Нагадаємо, нову систему замовлення дозволів на міжнародні вантажні перевезення запущено 19 липня. Вона запущена за посиланням https://prostoro.dsbt.gov.ua/


Переглянути всі новини