З початку року заяв щодо ліцензування в електронному вигляді подано понад 17 тис., а в паперовому близько 9 тис. Щомісячну статистику поданих заяв щодо ліцензування наводимо нижче
Якщо ще в січні частка електронних заяв становила 28,5%, то в жовтні вона зросла до 90,3%. Ці дані свідчать про те, що перевізники адаптувалися до отримання адміністративних послуг саме в електронному вигляді.
Загалом, з початку року користувачами в Електронному кабінеті платника створено майже 86 тис кабінетів перевізників: юридичними особами близько 29 тис. та фізичними особами - підприємцями – майже 57 тис. Графічне відображення кількості створених кабінетів перевізників по місяцях наводимо нижче
Також у період із січня по жовтень на опрацювання до Укртрансбезпеки надіслано:
- 896 е-заяв на отримання ліцензій;
- 271 е-заяву на розширення ліцензій;
- 16205 е-повідомлень про зміну даних;
- 3467 паперових заяв на отримання ліцензій;
- 410 паперових заяв на розширення ліцензій;
- 5185 паперових повідомлень про зміну даних.
Нагадаємо, е-кабінет перевізника працює з 30 серпня 2018 року. Це онлайн-сервіс, у якому автоперевізники можуть отримувати та анулювати ліцензії онлайн, оперативно повідомляти про зміну своїх даних: персонал, транспорт, матеріально-технічну базу.
Також зазначимо, враховуючи карантинні обмеження та складну епідеміологічну ситуацію по всій країні, Укртрансбезпека відповідно до п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» ухвалила рішення щодо максимального переведення надання адміністративних послуг перевізникам в електронному режимі.