……У відповідності до Порядку технічного розслідування дорожньо-транспортних пригод, катастроф, аварій на автомобільному та міському електричному (трамвай, тролейбус) транспорті, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України 23.06.2015 № 231, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.07.2015 за № 818/27263 (далі – Порядок), Укртрансбезпекою організовано та проведено технічне розслідування дорожньо-транспортної пригоди, що сталися 30.05.2017 у Запорізькій області. ……30.05.2017 близько 07 год. 25 хв., на перехресті а/д С081006 (Трудове-Новопилипівка) та а/д Т-0401 (Дніпропетровськ-Васильківка-Покровське-Гуляйполе-Токмак-Мелітополь) у Мелітопольському районі Запорізької області поблизу с. Терпіння, за участю вантажного автомобіля MERCEDES-BENZ SPRINTER, водій якого, виїжджаючи з другорядної дороги а/д С081006 на головну а/д Т-0401, скоїв зіткнення з рухаючим по головній дорозі автобусом БАЗ-А079.14, в наслідок чого трапилось перекидання автобусу. ……Внаслідок даної дорожньо-транспортної пригоди водій автобуса БАЗ, 22 пасажири автобуса та 1 пасажир вантажного автомобіля MERCEDES-BENZ SPRINTER, отримали травми та були доставлені до лікарні. |
30.05.2017 Запорізька область 1-0-24 |
……Відповідно до підпункту 16 пункту 5 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 103, та пункту 6 розділу ІІ Порядку, сформовано Комісію для розслідування обставин і причин дорожньо-транспортної пригоди, наказом Укртрансбезпеки затверджено її склад. ……За завершенням технічного розслідування ДТП проведений аналіз, зроблені висновки та відповідні рекомендації щодо недопущення подібних випадків у майбутньому. ……Проведений аналіз показав, що основними причинами настання зазначеної дорожньо-транспортної пригоди є порушення водієм вантажного автомобіля вимог Правил дорожнього руху України, а саме: п. 16.11 на перехресті нерівнозначних доріг водій транспортного засобу, що рухається по другорядній дорозі, повинен дати дорогу транспортним засобам, які наближаються до даного перехрещення проїзних частин по головній дорозі, незалежно від напрямку їх подальшого руху. ……Крім цього, Комісія вважає, що супутніми причинами ДТП, що могли призвести до тяжкості наслідків стали невиконання перевізником вимог автотранспортного законодавства: ……1. Положення про обов'язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 серпня 1996 року № 959; ……2. Правил охорони праці на автомобільному транспорті, затверджених наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 09.07.2012 № 964, зареєстрованого в Мін'юсті 01.08.2012 за № 1299/21611; ……3. Пункту 16 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.12.2015 № 1001; ……4. Пункт 145 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 № 176; ……5. Статей 18, 34 Закону України «Про автомобільний транспорт». ……6. Статті 32 Закону України «Про дорожній рух». Відповідні рекомендації щодо профілактичних заходів з підвищення рівня безпеки руху на автомобільному транспорті та недопущення подібних випадків надалі впроваджуються. |