Інформація про результати проведення технічних розслідувань обставин та причин дорожньо-транспортних пригод, що сталися 03.05.2018 у Миколаївській області, 07.08.2018, 08.08.2018 та 20.08.2018 у Дніпропетровській області

Звіт про результати проведення
технічних розслідувань обставин та причин резонансних дорожньо-транспортних пригод, що сталися 03.05.2018
у Миколаївській області,
07.08.2018, 08.08.2018 та 20.08.2018 у Дніпропетровській області

 

   Відповідно до підпункту 16 пункту 5 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 103, та пункту 6 розділу ІІ Порядку технічного розслідування дорожньо-транспортних пригод, катастроф, аварій на автомобільному та міському електричному (трамвай, тролейбус) транспорті, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України 23.06.2015 № 231, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.07.2015 за № 818/27263 (далі – Порядок), Укртрансбезпекою організовано та проведено технічні розслідування дорожньо-транспортних пригод, що сталися 03.05.2018 у Миколаївській області, 07.08.2018, 08.08.2018 та 20.08.2018 у Дніпропетровській області

   03.05.2018 близько 13 год. 45 хв., на 5 км автодороги Т-1513 Нечаяне – Кам’янка – Очаків, поблизу повороту до с. Іванівка, Миколаївського району Миколаївської області, за участю вантажного автомобіля «DAF-XF95», з напівпричепом «JANMIL NW-1S», водій якого недотримався безпечної дистанції, швидкості руху та допустив попутне зіткнення з легковим автомобілем «Mazda Е-2200», водій якого зменшив швидкість руху перед вибоїнами на проїжджій частині дороги, після чого вантажний автомобіль виїхав на смугу зустрічного руху, де відбулося зіткнення з автобусом БАЗ А079.23 «Еталон», водій якого здійснював регулярні перевезення 25 пасажирів за міжміським маршрутом «Очаків - Миколаїв - Очаків», після чого автобус з’їхав у правий по ходу руху кювет, де перекинувся на правий бік.

   Внаслідок ДТП водій вантажного автомобіля, водій та 17 пасажирів автобуса отримали травми та були доставлені до лікарні.

 

   03.05.2018 водій автобуса БАЗ А079.23 «Еталон» без скарг пройшов передрейсовий медичний огляд, після чого о 05 год. 45 хв. подав автобус для проведення механіком-контролером передрейсового технічного огляду.
   У ході оглядів відхилень не виявлено і автобус відправився на обслуговування маршруту «Очаків АВ - Миколаїв АС «Південна»- Очаків АВ».

   О 13 год. 43 хв. на момент виникнення ДТП, робочий час водія автобуса складав близько 8 годин.

   За результатами технічного розслідування обставин та причин скоєння ДТП, Комісією проведений аналіз, зроблені висновки та відповідні рекомендації щодо недопущення подібних випадків в майбутньому.

   Комісією встановлено, що основною причиною скоєння ДТП є порушення водієм вантажного автомобіля «DAF XF95» Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306 (далі – Правила), а саме:

- пункту 2.3. Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов'язаний:

б) бути уважним, стежити за дорожньою обстановкою, відповідно реагувати на її зміну, стежити за правильністю розміщення та кріплення вантажу, технічним станом транспортного засобу і не відволікатися від керування цим засобом у дорозі;

- пункту 12.1. Під час вибору в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен урахувати дорожню обстановку, а також особливості вантажу, що перевозиться і стан транспортного засобу, щоб мати змогу постійно контролювати його рух, та безпечно керувати ним;

- пункту 12.3. У разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об'єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об'їзду перешкоди;

- пункту 13.1. Водій залежно від швидкості руху, дорожньої обстановки, і стану транспортного засобу повинен дотримувати безпечної дистанції та безпечного інтервалу.

   Також можна припустити, що невиконання автомобільним перевізником вимог автотранспортного законодавства, могло призвести до скоєння водієм вантажного автомобіля «DAF XF95» даного ДТП., а саме:

- Законів України «Про автомобільний транспорт», «Про дорожній рух»;

- Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 № 176;

- Порядку підвищення кваліфікації керівників і спеціалістів, діяльність яких пов’язана з наданням послуг автомобільного транспорту, затвердженого наказом Мінінфраструктури від 26.07.2013 № 551, зареєстрованого у Мін’юсті 22.08.2013 за № 1454/23986;

- Порядку перевірки технічного стану транспортних засобів автомобільними перевізниками, затвердженого наказом Мінтрансзв’язку України від 05.08.2008 № 974, зареєстрованого у Мін’юсті 01.09.2008 за № 794/15485;

- Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів, затвердженого наказом Мінтрансзв’язку 07.06.2010 № 340, зареєстрованого у Мін’юсті 14.09.2010 за № 811/18106;

- Положення про службу з безпеки дорожнього руху, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.1994 за № 227;

- Типового положення про службу з охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 15.11.2004 № 255, зареєстрованого в Мін’юсті від 01.12.2004 за № 1526/10125.

 

   07.08.2018 близько 18 год. 20 хв., на перехресті автодоріг Р-52 «Дніпро – Кобеляки – Решетилівка» та Т-0414 «Кам’янське – Магдалинівка» поблизу с. Лобойківка Петриківського району Дніпропетровської області, водій легкового автомобіля «AUDI», знехтував знаком «СТОП» та іншими попереджувальними знаками, не надав переваги в русі та допустив зіткнення з автобусом «MERCEDES-BENZ-0345», внаслідок чого автобус виїхав за межі проїжджої частини дороги, де перекинувся на лівий бік.

   Водій автобуса здійснював регулярні перевезення 33 пасажирів за міжміським внутрішньообласним маршрутом «м. Дніпро «Дніпро АВЦ - м. Кам’янське АС-2» та рухався у напрямку м. Кам’янське.

   Внаслідок вищевказаного зіткнення 2 пасажири автобуса загинули, водій та 14 пасажирів автобуса, а також 1 пасажир легкового автомобіля отримали травми.

 

 

 

 

 

 

 

   07.08.2018 водій автобуса о 04 год. 35 хв. без скарг пройшов передрейсовий медичний огляд, після чого о 04 год. 40 хв. подав автобус марки Mercedes-Benz O345 для проведення механіком-контролером передрейсового технічного огляду. У ході оглядів відхилень не виявлено і автобус відправився на обслуговування міжміського внутрішньообласного автобусного маршруту «м. Дніпро АС «Дніпро АВЦ» — м. Кам’янське АС-2 ч/з с. Балівка».

   На момент виникнення ДТП о 18 год. 20 хв., робочий час водія автобуса складав близько 14 годин.

   За результатами технічного розслідування обставин та причин скоєння ДТП, Комісією проведений аналіз, зроблені висновки та відповідні рекомендації щодо недопущення подібних випадків в майбутньому.

   Комісією встановлено, що причиною зіткнення стало порушення водієм легкового автомобіля AUDI Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306 (далі – Правила), а саме:

- пункту 2.3. Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов'язаний:

б) бути уважним, стежити за дорожньою обстановкою, відповідно реагувати на її зміну, стежити за правильністю розміщення та кріплення вантажу, технічним станом транспортного засобу і не відволікатися від керування цим засобом у дорозі;

- пункту 12.1. Під час вибору в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен урахувати дорожню обстановку, а також особливості вантажу, що перевозиться і стан транспортного засобу, щоб мати змогу постійно контролювати його рух, та безпечно керувати ним;

- пункту 12.3. У разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об'єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об'їзду перешкоди;

- пункту 16.3. У разі необхідності надання переваги в русі транспортним засобам, які рухаються по перехрещуваній дорозі, водій повинен зупинити транспортний засіб перед дорожньою розміткою 1.12 (стоп-лінією) або 1.13, світлофором так, щоб бачити його сигнали, а якщо вони відсутні - перед краєм перехрещуваної проїзної частини, не створюючи перешкод для руху пішоходів;

- пункту 16.11. На перехресті нерівнозначних доріг водій транспортного засобу, що рухається по другорядній дорозі, повинен дати дорогу транспортним засобам, які наближаються до даного перехрещення проїзних частин по головній дорозі, незалежно від напрямку їх подальшого руху;

- пункту 16.12. На перехресті рівнозначних доріг водій нерейкового транспортного засобу зобов'язаний дати дорогу транспортним засобам, що наближаються праворуч, крім перехресть, де організовано круговий рух (нові зміни від 15.11.2017);

- пункту 16.14. Якщо головна дорога на перехресті змінює напрямок, водії транспортних засобів, які рухаються по ній, повинні керуватися між собою правилами проїзду перехресть рівнозначних доріг.

   Цим правилом повинні керуватися між собою і водії, які рухаються по другорядних дорогах.

   Крім цього, Комісія вважає, що супутніми причинами ДТП, що могли призвести до тяжкості наслідків є порушення автотранспортного законодавства, а саме:

- статей 17, 18, 34 Закону України «Про автомобільний транспорт»;

- статті 13 Закону України «Про охорону праці»;

- Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів, затвердженого наказом Мінтрансзв’язку 07.06.2010
№ 340, зареєстрованого у Мін’юсті 14.09.2010 за № 811/18106;

- Типового положення про службу з охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 15.11.2004 № 255, зареєстрованого в Мін’юсті від 01.12.2004 за № 1526/10125;

- Правил охорони праці на автомобільному транспорті, затверджених наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 09.07.2012 № 964, зареєстрованих в Мін’юсті 01.08.2012 за № 1299/21611.

 

   08.08.2018 близько 21 год. 35 хв., на автодорозі Т0401 «Дніпро – Васильківка – Покровське – Гуляйполе – Пологи – Мелітополь» поблизу с. Первомайське Синельниківського району Дніпропетровської області, за участю легкового автомобіля «OPEL VEKTRA», водій якого не впорався з керуванням, виїхав на зустрічну смугу руху, де допустив зіткнення з автобусом «MERCEDES-BENZ-350», водій якого здійснював регулярні спеціальні перевезення 25 пасажирів (працівників підприємства), після чого автобус з’їхав у кювет, де перекинувся на правий бік.

   Внаслідок даної дорожньо-транспортної пригоди 13 пасажирів автобусу, водій та пасажир легкового автомобіля отримали тілесні ушкодження та були доставлені до лікарні.

 

 

 

 

 

   Згідно затвердженого графіку змінності водіїв на серпень місяць, робоча зміна водія автобуса 08.08.2018 розпочалась о 16 год. 30 хв., а на момент ДТП 21 год. 35 хв. робочий час водія складав 5 год.

   Інформація про проходження водієм передрейсового медичного огляду та передрейсового технічного огляду автобуса автомобільним перевізником не надана, тому встановити стан здоров’я водія та технічний стан автобуса не можливо.

   Крім того, за 2018 рік на власника транспортного засобу складено 1 акт про порушення транспортного законодавства, за результатами якого винесено постанову про застосування штрафних санкцій на загальну суму 1700 грн., по якому є заборгованість.

   Також, наказом Укртрансбезпеки від 11.09.2018 № 759 прийнято рішення щодо анулювання ліцензії за результатами розгляду заяв здобувачів.

   За результатами проведеного розслідування обставин та причин скоєння ДТП, Комісія прийшла до попереднього висновку, що причиною зіткнення  стало порушення водієм легкового автомобіля «OPEL VECTRA» Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306 (далі – Правила), а саме:

- пункту 2.3. Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов'язаний:

б) бути уважним, стежити за дорожньою обстановкою, відповідно реагувати на її зміну, стежити за правильністю розміщення та кріплення вантажу, технічним станом транспортного засобу і не відволікатися від керування цим засобом у дорозі;

- пункту 10.1. Перед початком руху, перестроюванням та будь-якою зміною напрямку руху водій повинен переконатися, що це буде безпечним і не створить перешкод або небезпеки іншим учасникам руху;

- пункту 12.1. Під час вибору в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен урахувати дорожню обстановку, а також особливості вантажу, що перевозиться і стан транспортного засобу, щоб мати змогу постійно контролювати його рух, та безпечно керувати ним;

- пункту 12.2. У темну пору доби та в умовах недостатньої видимості швидкість руху повинна бути такою, щоб водій мав змогу зупинити транспортний засіб у межах видимості дороги;

- пункту 12.3. У разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об'єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об'їзду перешкоди;

- пункту 13.1. Правил, водій залежно від швидкості руху, дорожньої обстановки, і стану транспортного засобу повинен дотримувати безпечної дистанції та безпечного інтервалу;

- пункту 13.3. Під час обгону, випередження, об’їзду перешкоди чи зустрічного роз’їзду необхідно дотримувати безпечного інтервалу, щоб не створювати небезпеки для дорожнього руху.

Крім цього, Комісія вважає, що супутніми причинами ДТП, що могли призвести до тяжкості наслідків є порушення автотранспортного законодавства, а саме:

Закону України про автомобільний транспорт:

- статті 17. Персонал автомобільного транспорту повинен відповідати визначеним законодавством вимогам, зокрема: 

- мати необхідний рівень професійної кваліфікації;

- забезпечувати якісне та безпечне надання послуг автомобільного транспорту з перевезення пасажирів чи вантажів;

- статті 18. З метою організації безпечної праці та ефективного контролю за роботою водіїв транспортних засобів автомобільні перевізники зобов'язані: 

- організовувати роботу водіїв транспортних засобів, режими їх праці та відпочинку відповідно до вимог законодавства України; 

- здійснювати заходи, спрямовані на забезпечення безпеки дорожнього руху; 

- забезпечувати виконання вимог законодавства з питань охорони праці; 

- здійснювати організацію та контроль за своєчасним проходженням водіями медичного огляду, забезпечувати їх санітарно-побутовими приміщеннями й обладнанням. 

- Контроль за роботою водіїв транспортних засобів має забезпечувати належне виконання покладених на них обов'язків і включає організацію перевірок режимів їх праці та відпочинку, а також виконання водіями транспортних засобів вимог цього Закону та законодавства про працю. 

Положення щодо режимів праці та відпочинку водіїв транспортних засобів визначається законодавством; 

- статті 34. Автомобільний перевізник повинен:

- виконувати вимоги цього Закону та інших законодавчих і нормативно-правових актів України у сфері перевезення пасажирів та/чи вантажів;

- утримувати транспортні засоби в належному технічному і санітарному стані та забезпечувати їх зберігання відповідно до вимог статті 21 цього Закону;

- забезпечувати контроль технічного і санітарного стану транспортних засобів перед виїздом на маршрут;

- забезпечувати проведення медичного контролю стану здоров'я водіїв;

- організувати проведення періодичного навчання водіїв методам надання домедичної допомоги потерпілим від дорожньо-транспортних пригод;

- забезпечувати умови праці та відпочинку водіїв згідно з вимогами законодавства;

- забезпечувати проведення стажування та інструктажу водіїв у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту;

- забезпечувати безпеку дорожнього руху;

- забезпечувати водіїв відповідною документацією на перевезення пасажирів;

- статті 39. Документи, на підставі яких виконуються регулярні спеціальні пасажирські перевезення:

- для автомобільного перевізника - ліцензія, договір із замовником транспортних послуг, паспорт маршруту, документ, що засвідчує використання автобуса на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України; 

- для водія автобуса - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, схема маршруту, розклад руху, інші документи, передбачені законодавством України.

- Пункту 46 Розділу ІІ Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 року № 176, відсутні документи передбачені для здійснення регулярних спеціальних перевезень;

- Порядку підвищення кваліфікації керівників і спеціалістів, діяльність яких пов’язана з наданням послуг автомобільного транспорту, затвердженого
наказом Мінінфраструктури від 26.07.2013 № 551, зареєстрованого у Мін’юсті 22.08.2013 за № 1454/23986;

- Порядку перевірки технічного стану транспортних засобів автомобільними перевізниками, затвердженого наказом Мінтрансзв’язку України від 05.08.2008 № 974, зареєстрованого у Мін’юсті 01.09.2008
за № 794/15485;

- Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів, затвердженого наказом Мінтрансзв’язку 07.06.2010 № 340, зареєстрованого у Мін’юсті 14.09.2010 за № 811/18106;

- Типового положення про службу з охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 15.11.2004
№ 255, зареєстрованого в Мін’юсті від 01.12.2004 за № 1526/10125;

- освіта та кваліфікація директора не відповідає кваліфікаційним вимогам, передбаченим до професій «Директор (начальник, інший керівник) автотранспортного підприємства», «Диспетчер автомобільного транспорту» та «Інженер з безпеки руху» згідно з Випуском № 69 «Автомобільний транспорт» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженим наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 14.06.2006 № 136, де зазначено, що у директора (начальника, іншого керівника)автотранспортного підприємства повинна бути повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст), післядипломна освіта у галузі управління, стаж роботи за професіями керівників нижчого рівня відповідного професійного спрямування – не менше 5 років.

 

   20.08.2018 близько 06 год. 55 хв., на 24 км + 950 м автодороги Н-31 «Дніпро - Петриківка - Царичанка - Кобеляки - Решетилівка» в с. Обухівка Дніпровського району Дніпропетровської області, водій вантажного автомобіля «MAN 19.403», з напівпричіпом «TROUILLET ST3340», відволікся від керування, недотримався безпечної дистанції руху та допустив попутне зіткнення з автобусом БАЗ А079.14, внаслідок чого автобус виїхав на праве по ходу руху узбіччя, де перекинувся на правий бік.

   Водій автобуса здійснював регулярні перевезення 30 пасажирів за приміським внутрішньообласним автобусним маршрутом «м. Дніпро (пл. Островського) – с. Зоря) та рухався з боку смт. Царичанка у напрямку м. Дніпро.

   Внаслідок вищевказаного зіткнення 18 пасажирів автобуса отримали травми.

 

 

   20.08.2018 водій автобуса о 05 год. 50 хв. без скарг пройшов передрейсовий медичний огляд, після чого о 06 год. 05 хв. подав автобус БАЗ А079.14 для проведення механіком-контролером передрейсового технічного огляду. У ході огляду відхилень не виявлено і автобус відправився на обслуговування приміського автобусного маршруту «м. Дніпропетровськ (пл. Островського) – с. Зоря».

   О 07 год. 00 хв. на автодорозі Н-31 в с. Обухівка відбулося попутне зіткнення транспортних засобів, а на момент виникнення ДТП, робочий час водія автобуса складав близько 2 годин.

   За результатами проведеного розслідування обставин та причин скоєння ДТП, Комісія прийшла до попереднього висновку, що причиною зіткнення  стало порушення водієм вантажного автомобіля «MAN 19.403» Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306 (далі – Правила), а саме:

- пункту 2.3. Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов'язаний:

б) бути уважним, стежити за дорожньою обстановкою, відповідно реагувати на її зміну, стежити за правильністю розміщення та кріплення вантажу, технічним станом транспортного засобу і не відволікатися від керування цим засобом у дорозі;

- пункту 2.9. Водієві забороняється:

в) керувати транспортним засобом, що не відповідає вимогам стандартів;

- пункту 12.1. Під час вибору в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен урахувати дорожню обстановку, а також особливості вантажу, що перевозиться і стан транспортного засобу, щоб мати змогу постійно контролювати його рух, та безпечно керувати ним;

- пункту 12.3. У разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об'єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об'їзду перешкоди;

- пункту 13.1. Правил, водій залежно від швидкості руху, дорожньої обстановки, і стану транспортного засобу повинен дотримувати безпечної дистанції та безпечного інтервалу.

   Також водієм вантажного автомобіля порушено вимоги Правил технічної експлуатації коліс та пневматичних шин колісних транспортних засобів категорій L, M, N, O та спеціальних машин, виконаних на їх шасі, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 26 липня 2013 року № 549, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 серпня 2013 року за № 1452/23984.

   Крім цього, Комісія вважає, що супутніми причинами ДТП, що могли призвести до тяжкості наслідків є порушення автотранспортного законодавства, а саме:

- Закону України про автомобільний транспорт:

- статті 18. З метою організації безпечної праці та ефективного контролю за роботою водіїв транспортних засобів автомобільні перевізники зобов'язані:

- організовувати роботу водіїв транспортних засобів, режими їх праці та відпочинку відповідно до вимог законодавства України;

- здійснювати заходи, спрямовані на забезпечення безпеки дорожнього руху;

- забезпечувати виконання вимог законодавства з питань охорони праці;

- Контроль за роботою водіїв транспортних засобів має забезпечувати належне виконання покладених на них обов'язків і включає організацію перевірок режимів їх праці та відпочинку, а також виконання водіями транспортних засобів вимог цього Закону та законодавства про працю.

  Положення щодо режимів праці та відпочинку водіїв транспортних засобів визначається законодавством;

- статті 34. Автомобільний перевізник повинен:

- виконувати вимоги цього Закону та інших законодавчих і нормативно-правових актів України у сфері перевезення пасажирів та/чи вантажів;

- забезпечувати проведення медичного контролю стану здоров'я водіїв;

- забезпечувати умови праці та відпочинку водіїв згідно з вимогами законодавства;

- забезпечувати проведення стажування та інструктажу водіїв у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту;

- забезпечувати безпеку дорожнього руху;

- Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів, затвердженого наказом Мінтрансзв’язку 07.06.2010 № 340, зареєстрованого у Мін’юсті 14.09.2010 за № 811/18106;

- Типового положення про службу з охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 15.11.2004
№ 255, зареєстрованого в Мін’юсті від 01.12.2004 за № 1526/10125.

   У відповідності до статті 6 Закону «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» Укртрансбезпекою буде ініційовано проведення позапланових перевірок щодо дотримання суб’єктами господарювання Ліцензійних умов та автотранспортного законодавства.

   Крім цього, з метою підвищення рівня безпеки руху на автомобільному транспорті та недопущення виникнення подібних випадків в майбутньому, Комісіями розроблено ряд рекомендацій, якими передбачено проведення нарад, профілактичних заходів аварійності з питань безпеки дорожнього руху, із залученням власників транспортних засобів, автоперевізників, суб’єктів господарювання у сфері міського електричного транспорту, працівників обласних, районних державних адміністрацій, територіальних підрозділів Міністерства внутрішніх справ України, Національної поліції України, громадських організацій, представників засобів масової інформації.

   Також, передбачається посилення нагляду та контролю за дотриманням автомобільними перевізниками та водіями, які здійснюють перевезення пасажирів та вантажів, щодо дотримання вимог автотранспортного законодавства та інформування організатора пасажирських перевезень на автобусних маршрутах про порушення транспортного законодавства, виявлені під час проведення технічного розслідування.


Назад


 / Діяльність / Безпека на транспорті / Інформація про ДТП / резонансні ДТП, аварії, катастрофи у 2018 році /...