Початок щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець»

Організаційний комітет з проведення першого туру Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» 
відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2007 № 1152

 

ОГОЛОШУЄ

початок щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» у 2018 році серед державних службовців Державної служби України з безпеки на транспорті (далі – Укртансбезпека).

         Метою проведення Конкурсу є зростання професіоналізму, відкритості, інституційної спроможності державної служби, підвищення її авторитету шляхом узагальнення досвіду роботи кращих державних службовців

Номінації конкурсу:

«Кращий керівник»

вимоги: загальний стаж державної служби не менше як три роки, з них на керівних посадах не менш як один рік;

«Кращий спеціаліст»

вимоги: загальний стаж державної служби не менш як два роки.

       Для участі у першому турі Конкурсу державні службовці до 29 березня 2018 року подають до оргкомітету Укртрансбезпеки, за адресою: м. Київ, пр-т. Перемоги, 14, каб. 2006, наступні документи:

  • заяву про участь у Конкурсі;
  • копію особової картки державного службовця встановленого зразка;
  • подання керівника структурного підрозділу щодо участі;
  • інші матеріали (публікації в пресі, листи громадян, колективів з оцінкою діяльності претендента тощо).

         Методично-консультативну допомогу з питань організації та проведення першонго туру Конкурсу надає оргкомітет Укртрансбезпеки за телефоном: (044) 351-47-81, 351-47-46.


Назад


 / Діяльність​ / Кадрові питання / конкурс «Кращий державний службовець» / 2018 /...