Організаційний комітет з проведення першого туру Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець»
відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2007 № 1152
ОГОЛОШУЄ
початок щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» у 2018 році серед державних службовців Державної служби України з безпеки на транспорті (далі – Укртансбезпека).
Метою проведення Конкурсу є зростання професіоналізму, відкритості, інституційної спроможності державної служби, підвищення її авторитету шляхом узагальнення досвіду роботи кращих державних службовців
Номінації конкурсу:
«Кращий керівник»
вимоги: загальний стаж державної служби не менше як три роки, з них на керівних посадах не менш як один рік;
«Кращий спеціаліст»
вимоги: загальний стаж державної служби не менш як два роки.
Для участі у першому турі Конкурсу державні службовці до 29 березня 2018 року подають до оргкомітету Укртрансбезпеки, за адресою: м. Київ, пр-т. Перемоги, 14, каб. 2006, наступні документи:
- заяву про участь у Конкурсі;
- копію особової картки державного службовця встановленого зразка;
- подання керівника структурного підрозділу щодо участі;
- інші матеріали (публікації в пресі, листи громадян, колективів з оцінкою діяльності претендента тощо).
Методично-консультативну допомогу з питань організації та проведення першонго туру Конкурсу надає оргкомітет Укртрансбезпеки за телефоном: (044) 351-47-81, 351-47-46.
/ Діяльність / Кадрові питання / конкурс «Кращий державний службовець» / 2018 /...