Організаційний комітет з проведення І туру Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2007 № 1152 |
ОГОЛОШУЄ
про початок щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» у 2016 році серед державних службовців Державної служби України з безпеки на транспорті (далі – Укртрансбезпека).
Метою проведення Конкурсу є зростання професіоналізму, відкритості, інституційної спроможності державної служби, підвищення її авторитету шляхом узагальнення досвіду роботи кращих державних службовців
Номінації конкурсу:
«Кращий керівник»
вимоги: загальний стаж державної служби не менше як п’ять років, з них на керівних посадах не менш як два роки;
«Кращий спеціаліст»
вимоги: загальний стаж державної служби не менш як два роки.
Для участі у І турі Конкурсу державні службовці до 20 квітня 2016 року подають до оргкомітету Укртрансбезпеки, за адресою м. Київ, пр. Перемоги, 14, каб. 2409, наступні документи:
- Заяву про участь у Конкурсі;
- Копію особової картки державного службовця за формою П-2ДС;
- Подання керівника структурного підрозділу щодо участі;
- Інші матеріали (публікації в пресі, листи громадян, колективів з оцінкою діяльності претендента тощо).
Методично-консультативну допомогу з питань організації та проведення І туру Конкурсу надає оргкомітет Укртрансбезпеки за телефоном: +38 (044) 351-47-81, 351-44-38, 351-44-39.