Початок щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» 2016

 

Організаційний комітет з проведення

І туру Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець»

відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2007 № 1152

 

ОГОЛОШУЄ

про початок щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» у 2016 році серед державних службовців Державної служби України з безпеки на транспорті (далі – Укртрансбезпека).

Метою проведення Конкурсу є зростання професіоналізму, відкритості, інституційної спроможності державної служби, підвищення її авторитету шляхом узагальнення досвіду роботи кращих державних службовців

Номінації конкурсу:

«Кращий керівник»

вимоги: загальний стаж державної служби не менше як п’ять років, з них на керівних посадах не менш як два роки;

«Кращий спеціаліст»

вимоги: загальний стаж державної служби не менш як два роки.

Для участі у І турі Конкурсу державні службовці до 20 квітня 2016 року подають до оргкомітету Укртрансбезпеки, за адресою м. Київ, пр. Перемоги, 14, каб. 2409, наступні документи:

  • Заяву про участь у Конкурсі;
  • Копію особової картки державного службовця за формою П-2ДС;
  • Подання керівника структурного підрозділу щодо участі;
  • Інші матеріали (публікації в пресі, листи громадян, колективів з оцінкою діяльності претендента тощо).

 

Методично-консультативну допомогу з питань організації та проведення І туру Конкурсу надає оргкомітет Укртрансбезпеки за телефоном: +38 (044) 351-47-81, 351-44-38, 351-44-39.


Назад