Початок щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» 2017

Організаційний комітет з проведення І туру Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець»
відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2007 № 1152

ОГОЛОШУЄ
про початок щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» у 2017 році серед державних службовців Державної служби України з безпеки на транспорті (далі – Укртрансбезпека).

         Метою проведення Конкурсу є зростання професіоналізму, відкритості, інституційної спроможності державної служби, підвищення її авторитету шляхом узагальнення досвіду роботи кращих державних службовців

Номінації конкурсу:

«Кращий керівник» «Кращий спеціаліст»
вимоги:
загальний стаж державної служби не менше як три роки, з них на керівних посадах не менш як один рік;
вимоги:
загальний стаж державної служби не менш як два роки.

     

У Конкурсі можуть брати участь  державні  службовці,  які  не мають дисциплінарних стягнень.

Для участі у І турі Конкурсу державні службовці до 31 березня 2017 року подають до оргкомітету Укртрансбезпеки, за адресою: м. Київ,пр-т. Перемоги, 14, каб. 2409, наступні документи:

  • Заяву про участь у Конкурсі;
  • Копію особової картки державного службовця встановленого зразка;
  • Подання керівника структурного підрозділу щодо участі;
  • Інші матеріали (публікації в пресі, листи громадян, колективів з оцінкою діяльності претендента тощо).

 

         Методично-консультативну допомогу з питань організації та проведення І туру Конкурсу надає оргкомітет Укртрансбезпеки за телефоном: (044) 351-47-81, 351-44-38, 351-44-39.


 / Діяльність​ / Кадрові питання / конкурс «Кращий державний службовець» / 2017 /...


Назад